Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreative & dedikerede partnere søges til opstart af "Firma fabrik"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære iværksættere & selvstændige!

Jeg er på udkig efter kreative, hårdarbejdende & ambitiøse partnere til opstart af en såkaldt "Firma fabrik".

Her skulle vi i fællesskab finde nye forretningsmuligheder i form af opkøb af små virksomheder, tilgang af nye & unge iværksættere med gode idéer, brainstorme på hvad der kunne være interessant og hvad der ellers "kommer ind af døren" 

Der findes allerede et par af denne type virksomhed, feks. Rainmaking og Freeway. Men jeg mener der stadig er plads til andre med samme idégrundlag.

For de involverede gælder det, at man ikke er afhængig af løn fra de nystatede virksomheder, men at man er parat til at bruge noget af sin tid til at udvikle de virksomheder vi nu kommer i besiddelse af.

For at få succes mener jeg, at det er vigtigt med så bred en ejerkreds i forhold til kompetencerne. Personligt har jeg erfaring med fødevarer, produktion af dette samt logistik og håndtering.

Andre spændende profiler kunne være weberfaring, salg, marketing, økonomi, jura.

Som udgangspunkt mener jeg, at hvis vi er 4-5 personer kunne det skabe en god dynamik. Ligeledes er mit oplæg, at hver af partnerne betaler 50.000,- for et ejerskab. Dels for at få en fornuftig egenkapital på benene, og dels for at "committe" de der ønsker et partnerskab. Man kunne herefter stifte et ApS.

Ovenstående er ment som "en bold i luften" - Andre input & tilgange til ovenstående modtages gerne!!

Jeg håber der er andre derude, som synes det kunne være spændende, at skabe nogle solide virksomheder, og gerne lave nogle gode exits af disse.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Mvh

Karsten

Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Der er allerede 2 interesserede, så hvis der er andre der har lyst til at stikke hovederne sammen, helt uforpligtende for at snakke videre om mulighederne, så skriv endelig en besked.

God aften derude!

Karsten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)