Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at sende CVR-ansøgningen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er under 18 og skal derfor ansøge om CVR-nummer

Jeg har sammen med to andre venner stablet en virksomhed på benene. Men vi mangler at offentliggøre det, da vi stadig ikke har fået vores CVR nummer. Vi har lavet en rigtig god ansøgning, hvor alt det der skal være i er der. MEN. Så kommer spørgsmålet: Skal man sende hver sin personlige ansøgning? Eller er det nok med en hvor alt er vedlagt? (Alle forældreunderskrifter, regnskaber m.m.)

Mvh

Simon

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en jobansøgning :) Udfyld papirerne som du skal, og så er det det.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon.

Jeg kender desværre ikke svaret på dit spørgsmål, men tror du ikke, de kan hjælpe dig ved CVR-registeret? Jeg ville lige prøve at ringe til dem :-)

Mvh. Linda
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et I/S så skal det ske sammen vil jeg mene -. men jeg ville absolut lægge dem i hver sin kuvert - nede i en større kuvert 

Det er lidt forskelligt fra statsamt til statsamt  - nogle kører mere standard procedure, andre lægger faktisk vægt på formuleringerne - at der er en klar plan og budget forståelse og forældrene er helt med bag garantien osv

Jeg ville i alle fald nok benytte EN samlekuvert og så lade fælles materialet ligge i to plastikchartek og også hver sit chartek til hver sin person - hæftet så det holder sig sammen og med en forside der viser - ansøgning xxxxxx for personerne og fællesmateriale på forsiden til det materiale 

altså en kuvert men med hver sin ansøgning og hvert sit ens ekstra materiale ville være mit forslag

Det skal nok gå godt, og i kan jo ringe om 10 dage og høre om alt er modtaget og ser korrekt ud - eller om de har spørgsmål. Regn med en ganske lang samlet behandlingstid

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Er det et I/S så skal det ske sammen vil jeg mene -. men jeg ville absolut lægge dem i hver sin kuvert - nede i en større kuvert 

Det er lidt forskelligt fra statsamt til statsamt  - nogle kører mere standard procedure, andre lægger faktisk vægt på formuleringerne - at der er en klar plan og budget forståelse og forældrene er helt med bag garantien osv

Jeg ville i alle fald nok benytte EN samlekuvert og så lade fælles materialet ligge i to plastikchartek og også hver sit chartek til hver sin person - hæftet så det holder sig sammen og med en forside der viser - ansøgning xxxxxx for personerne og fællesmateriale på forsiden til det materiale 

altså en kuvert men med hver sin ansøgning og hvert sit ens ekstra materiale ville være mit forslag

Det skal nok gå godt, og i kan jo ringe om 10 dage og høre om alt er modtaget og ser korrekt ud - eller om de har spørgsmål. Regn med en ganske lang samlet behandlingstid

vh

Hej!

Mange tak for svaret. Så det du siger er at vi sender en stor kuvert med 3 x ens ansøgning dog med forskellige underskrifter og vedlagt regnskab?

Mvh

Simon 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

JA det ville jeg gøre hvis I er 3 der skal ansøge - så det står klart at det er sammen i stifter I/S men I skal jo ha OK individuelt

Andre der måtte ha bedre råd skal ikke holde sig tilbage

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)