Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du hørt om Rafn & Søn?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg blev student i sommers og holder nu et sabbatår. Efter lidt forlænget sommerferiejob, er jeg nu i gang med at lede efter nyt job. I den forbindelse fandt jeg dette opslag (http://www.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm=jobtext&id=155985&tid=h419354), som jeg synes er meget interessant.

Virksomheden hedder RS Consulting FZE, og som jeg lige har kunnet finde frem til er modervirksomheden Rafn og Søn (http://www.rafnogsoen.dk/).

Problemet er nu, at jeg har meget svært ved at finde noget om denne/disse virksomheder. Nogen, der omtaler dem eller et eller andet. Det synes jeg, er lidt mærkeligt eftersom, der jo efter sigende skulle være tale om en rimeligt stor virksomhed (45 ansatte i Dubai).

Er der nogen, der ved noget om viksomheden(-erne), og kan afkræfte min frygt om, at der er tale om en lidt shady butik?

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er umiddelbart intet shady over dem? Jeg får i hvert fald ikke samme vibes som du. Der findes da rigeligt omkring dem på Google, hvor de blandt andet udtaler sig til tidsskrifter, ejerforeninger og meget andet.

Jeg har desuden en kammerat der er ansat ved Rafn og Søn, og arbejder i Dubai på hans 3. år nu. Han har kun godt at fortælle om det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik et tilbud fra Rafn og Søn da vi byggede hus i tidernes morgen, hvor de tilbød at ansøge om nedsættelse af vores ejendomskat og grundværdi ud fra no cure, no pay kuren. Hvilket resulterede i at vi sparede x antal tusind om året. De tog halvdelen af besparelsen.

Så der er intet shady over firmaet efter hvad jeg ved.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Her hvad jeg kunne finde på overfladen:

CVR

Proff

Politikken

Bolius - Hvis du kigger under kilder kan du se at de refererer til Rafn & Søn

Håber at det hjælper bare lidt. Som i alle andre tilfælde: sørg for at der er en ordentlig gennemarbejdet kontrakt og spørg ind til lønforhold m.m..

Mvh Jens

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)