Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læder produktion

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kvistgård
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Fra  iProdukter Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere.

Jeg søger efter et sted der kan producere læder til mig, jeg er ude i armbånd, tasker, covere m.v.

men jeg har ingen idé om hvor man kan få sådan nogen ting lavet, er der nogen herinde der kan være behjælplige med dette?

på forhånd tak!

Mange hilsner Alexander Sacht

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander Sacht,

Det skal siges at det er dyrt at få produceret læder beklædning osv. her hjemme derfor foreslår jeg outsourcing.
Det kan foregå ved at bruge hjemmesiden www.alibaba.com
brug evt. linket http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=leather+manufactory+bracelet

Her inde kan du chatte med fabrikante rfra hele verden det skulle også være mligt at finde en fabrik der vil producere dine armbånd og så videre.
Det kan tage sin tid inden du finder en producent der kan producere lige det du søger, men hvis du chatter lidt rundt der inde skulle det være muligt.
Ellers er der 1000' vis af de forskellige læder produkter, måske du kan finde lige det du søger uden at skal have noget produceret, husk at det er dyrt at få startet en produktion.

Hvis Asiatisk produktion ikke er i dig vil jeg anbefale at udvælge en 4-5 store læder producerende virksomheder i danmark og spørger dem til råds.
Hvad skal tingene bruges til, videresalg via nettet eller i butik, spørger bare af nysgerrighed.

Skriv endelig hvis du har brug for mere hjælp til outsourcing .
 

Fra Kvistgård
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Fra  iProdukter Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fonderet over at starte en butik op, med samme læder produkter som Mulberry, Tiger of Sweden hugo boss osv, men jeg skal bruge en kvalitet der lever op til det læder som de bruger, jeg har oplevet dårlige erfaringer med asiatisk produktion af andre vare.

Men har du kontakt til nogen virksomheder der producere? 

Jeg tænker hvis jeg sender tegninger til dem, med designs mål osv.

Vh Alexander

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun positivt for dig at det er store mærker du eftersøger, når et mærke som hugo boss laver et nyt armbånd eller noget er det sikkert at det bliver kopieret, problemet er at finde produkterne på Alibaba. De får nemlig en enorm bøde hvis de bruger de samme navne de store virksomheder, derfor bruger de ofte et varenummer eller andre synonymer for de enkelte produkter.
Problemet med kvaliteten er generelt et stort problem for "kineser vare" men det er vigtigt ikke at stereotypisere, når man køber et produkt er det for det meste bare om at købe et af dem i den dyre ende, hvis det skulle være 6 forskelige udbydere af det produkt du søger så få en sample af de 2 dyreste så kan jeg næsten garantere at du ikke vil blive skuffet ved min. en af dem.
De kan nemlig nemt lave en ordentlig kvalitet de vil bare også have at vi betaler for den, og når jeg siger betaler for den er prisen stadigvæk minimum omkring de 400% under de rigtige mærkers priser.

Men super fed idé det kræver nogle search timer men er sikker på at du nok skal ende ud med en pænt profitabel butik:)

- Anders  

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkostninger for at få dem til at specialproducere dine tegninger er nok ikke rentabel på langt sigt, i hvert falde ikke taget i betragtning af at du kan finde kopiprodukter der ser ud nødagtigt som det du søger.

- Jeg har handlet en masse i asien, men har ingen kontakt til virksomheder der producere læder.
 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alexander, Jeg producerer læder under organiske forhold og med høj etisk standard. Vores produkter er håndlavet læder varer i primært zebu og får. Jeg kan lave det meste, du kan se vores egen kollektion af tasker på www.mwcreation.net samt https://www.facebook.com/AllOrganic Produktion er på Madagascar. Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander. 

Jeg arbejder med læder og har produktion på Madagascar. Jeg kan lave hvad du søger, du kan se min egen kollektion på www.mwcreation.net samt https://www.facebook.com/AllOrganic 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Alexander

Har du tegninger og nogle mål? jeg vil meget gerne sende en forespørgsel ud.

Du kan få syet prototyper her i DK eller i produktionen. Jeg har kontakter til bl.a. Indien, Ungarn og portugal

også små ordre og custom made.

Jeg hjælper til med at produktionen forstår din ide.

Bedste hilsner Pia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg hjælper også gerne med arbejdstegninger og måleskema til produktionen, som jeg mener er et minimum for at få

dit design sikkert igennem produktionnen.

www.pajpattern.dk

Fra København S
Tilmeldt 25. Dec 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia. 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at høre mere om fabrikken i Portugal? 
Er det en læder producent du kan anbefale, og har du evt. kontakt oplysninger?

Mange hilsner
Michala

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)