Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af mobildiskotek!!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan godt godt være at det er den nemme vej, men jeg synes det er en direkte svinsk vej. Men okay det er op til en selv at vælge med hvilken moral man vil drive forretning, og hvilket ry man vil have i branchen.

At gå målrettet efter at underbyde sine kollegaer er ikke noget jeg vil anbefale, især ikke som nystartet da det sandsynligvis kan gøre det sværet at få hjælp fra kollegaerne siden hen.

Man kan sagtens starte op uden at bruge den slags numre, og hvis man skal underbyde nogen til et gymnasiejob er man vel efterhånden nede i 1500-2000 for en aften.

Gør du dit arbejde ordentligt kan man komme ud for at folk kontakter dig til andre fester og siger at de er i et festudvalg, at de ikke er tilfredse med det diskotek de har (vi havde 3 eller 4 forskellige til lige så mange fester sidste år fordi der hele tiden dumpede tilbud ind med 2500 kr for en aften, og ikke et af dem var efter min mening tilfredsstillende) og at de gerne vil have en ud og spille hvis man kan gøre det for x antal kroner som de har sat af til diskotek.
Så har man ikke trådt nogle over tæerne og man kan skabe kontakter i miljøet, der senere kan henvise til dig hvis de bliver dobbelt booket.

Jeg har henvist 2 personer til samme diskotek på 3 dage, havde jeg henvist til dem hvis de lavede den slags numre? Nej.

Det kan selvfølgeligt være det er mig der er forkert på den, når jeg opfatter de andre som kollegaer og ikke konkurrenter. Men sådan er jeg, og har haft mange gode oplevelser på den konto.
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
En bedre måde at skabe omtale er som vi flere gange tidligere har været inde på herinde på amino: gør noget unormalt.

Jeg overvejede på et tidspunkt at starte en underafdeling op der skulle hedde diskotek Druk. Det skulle adskille sig fra andre mobildiskoteker ved at have en stor ebba/bella/øltragt eller hvad folk nu kalder det, med tidstagning og roterblink på toppen så alle kunne se når der blev slået en rekord, derudover skulle der følge en styrthjelm med til tequilla bom-bom, et tæppe farvet som en løbebane, samt start pistol til ølstaffet osv. kort sagt alt hvad unge gutter kan forestille sig af druklege.
Kan det slå an? lur mig om ikke der er nogle der ville synes det var sjovt. Ville du skille dig ud? Jeps, når først du har navnet diskotek druk og folk ved at det står for en fest hvor man bliver meget dårlig dagen derpå, så er det svært for andre at kopierer det uden at virke uoriginale.

Må du snuppe idéen? gør du bare det, jeg kom aldrig videre med det, men jeg går da ud fra at jeg bliver inviteret forbi til en øl og en snak hvis det en dag bliver en realitet, kunne godt tænke mig at følge med i hvordag folk ville blive af sådan en initativ.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, og tak for svarene

Nu vil jeg lige pointere at i vores tilfælde, har vi kun spillet i lidt mere end et halvt år - med, i mine øjne, succes! Vi har en del kunder, og der kommer flere og flere.. Men jeg vil gerne have endnu flere(selvfølgelig), og så samtidig interesserer jeg mig også for markedsføring, pr, at være selvstændig og iværksætteri, så også derfor jeg prøver at finde nogle lidt anderledes metoder, end "kun" anbefalingsmetoden - Vi har ikke brug for at underbyde andre, vi har vores egne priser - som de fleste må betegne som fair for alle parter.
 
Andre ideer til sjov, anderledes markedsføring modtages meget gerne?
 
Har besluttet at lave en konkurrence, nogen der har forstand på nyhedsbreve - laver jeg disse med hensyn til programmering??
Der var en der foreslog, at præmien(gavekort til mobildisko) skulle bruges til et velgørende formål - og den er selvfølgelig god, hvis man vil sende en pressemedelelse ud bagefter - men tror i den holder? Er der ikke mange der ville droppe konkurrencen, hvis de ikke må bruge gavekortet til fx deres 18 års fødselsdag??
 
Kan godt lide ideen med et pressemedelelsen, men hvad skulle grunden/årsagen være for at sende et ud, altså hvad skal der til for at nogle medier vil bruge det?
 
Tror i der er mulighed for et af ungdomsbladene/livsstilsmagasinerne, ville skrive en lille smule om det, hvis man havde en konkurrence??
 
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan også smutte ind forbi www.partykongen.dk der er min nye side, her kan bands og mobildiskoteker gratis tilmelde sig en database, hvorefter brugerne få rlidt lettere ved at finde hvad de søger når de holder fest.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)