Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem udbyder lokationsbaseret marketing i DK?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg tilbyder faktisk denne form for markedsføring, det er dog ikke med en app. Jeg tilbyder at dele reklame materiale ud til forbipasserene på en lokation eller flere lokationer hvis der skulle være større interesse for det. Jeg har endnu ikke lavet en virksomhed ud af det men går og leger med tanken :) 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:

Altså, man kan jo sagtens lave en App, der kan fortælle en hvor man er og hvad der er i nærheden af en, så længe det er den aktive App.. Ideen her er jo at en inaktiv App, hele tiden skal lytte med hvor man befinder sig, og så komme med notifikationer når man er i nærheden af noget, man har angivet som interessant. Dette vil man heller ikke kunne løse med en webbaseret App.

Siden iOS 4 har man i baggrunden kunne overvåge om man bevæger sig ind i eller ud af definerede geografiske område og så åbne din applikation og "trigge" en event, når dette sker. iOS's location service kræver desuden ikke GPS - de har flere andre mindre batterikrævende metoder til at fastlægge din placering.

Problemet er, at det jo stadig kræver at brugeren har installeret netop den din app - hvilket jo er forholdsvis usandsynligt.

Der findes nogle forskellige løsninger, se fx http://estimote.com/

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rettelse Martin, og fedt!

Min specifikke ide i sin tid omhandlede en App som jeg tror mange ville være interesseret i at downloade, men du har selvfølglig helt ret i at en sådan service kun virker hvis man downloader den specifikke App og lader den køre i baggrunden på ens telefon :)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der findes bestemt muligheder for lokalbaseret markedsføring, men dog ikke som apps. 

Hvilket produkt(er) og hvor ønsker du at blive markedsført??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Btw glemte lige at nævne at jeg også tilbyder at promote dine varer via gratis vareprøver eller ligende :) 

Så ja der findes en del forskelige metoder til at lave loskationbaseret marketing :) 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Der findes bestemt muligheder for lokalbaseret markedsføring, men dog ikke som apps. 

Hvilket produkt(er) og hvor ønsker du at blive markedsført??

Nogen der kan uddybe, hvorfor det indlæg giver 1 stjerne??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:
Nogen der kan uddybe, hvorfor det indlæg giver 1 stjerne??

nej, men inde under din profil, kan de se navnet, på de personer som tildeler dig stjerne, og så kan du skrive en besked til vedkommende, og spørge Smile

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Den funktion er kun tilgængelig for plus medlemmer. 

Men for at kunne hjælpe dig bedst muligt, må du gerne fortælle lidt mere om dit produkt og din målgruppe, og hvor du ønsker det markedsført..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Daniel K:
Nogen der kan uddybe, hvorfor det indlæg giver 1 stjerne??

nej, men inde under din profil, kan de se navnet, på de personer som tildeler dig stjerne, og så kan du skrive en besked til vedkommende, og spørge Smile

Det kan man kun som plus profil.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Jeg ville nok slet ikke vælge at lave det native, men istedet lave skidtet i HTML5 og køre det som en webapp...på den måde kan vel omgå apples restriktioner

Martin er det fordi du mener det er teknisk umuligt, at mit svar kun kan klemme sig op en stjerne eller, hvad er baggrunden?

/Simon

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)