Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af .com domæne og flytning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har søgt bredt efter oplysninger, som kan hjælpe mig i mine overvejelser. Jeg vil gerne oprette et .com domæne til min virksomhed. Med .com domæner kan man ikke, ligesom med .dk domæner være anonym, medmindre man stifter domænet med sin virksomheds navn. Jeg antager at man får at kunne dette, skal have sin virksomhed registreret i Danmark, eller kan man også registrere sit domæne med virksomhedens navn, når der blot er tale om en enkeltmandsvirksomhed som ikke er registreret?.

Jeg ønsker ved navn at være anonym, men virksomhedens navn samt midlertidige adresse må gerne være synligt.

I whois-databasen fremgår også adresser: Mit spørgsmål hertil er, hvordan det fungerer såfremt virksomheden ændrer adresse uden at jeg som person gør det. Jeg antager at det er noget man skal oplyse et evt. webhotel (f.eks. One) om?

Mark.

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Der er masser af registratorer, hvor du nemt kan oprette et com-domæne anonymt ved at tilkøbe private protection og det koster ikke det store - Tjek fx Godaddy.com eller en af de andre store.

 

Hilsen

 

Teddy

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)