Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos stjerne-system er ved at blive irriterende...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 6 person

...... hej herinde

Et lille opråb!!

Jeg forstår ideen med stjernerne - men på det seneste er trådene begyndt at dreje sige over på en debat om "hvorfor gav du mig kun 1 stjerne".

Er dette mon ikke noget i kære debattører kan klare over private beskeder? Jeg er personligt ret ligeglad med jeres diskussioner og argumenter om brugen af Aminos stjernesystem. Jeg interesser mig derimod mere om indholdet i tråden som jeg ofte læser for at lære noget....

Tak Big Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om du henviser til den tråd hvor jeg bl.a. nævner noget ligende? Jeg blev bare meget overrasket over at få minus fordi jeg gav ham et råd. Jeg er faktisk ligeglad med de stjener men det betyder ikke at jeg synes det er i orden fra hans side at sige at jeg er dum og ikke selv opdagede at der stod antal på hans side. Han kunne have sagt tak for rådet og giver mig minus 1 stjerne. Han skal bare ikke lade som om det er mig der er dum når han har lavet en fejl. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jo det er bla dit indlæg jeg mener, men du er langt fra alene.

Simon Quvang:
jeg synes det er i orden fra hans side at sige at jeg er dum

Han siger jo ikke nogen steder at du er dum - nu er det dig der overfortolker. Hvorfor ikke sende ham en privat besked hvor du pænt skriver:

"Hej Jesper. Jeg kan se at du har givet mig 1 stjerne som "tak" for mit svar i dit indlæg. Det er jeg egentligt lidt ked af, for ideen med mit svar var at hjælpe dig"

- blot en forslag som vil skabe en meget bedre stemning i debatterne Smile

Mvh

Morten

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved faktisk ikke hvordan man sender en pm :) Overfortolker? Nej, hvorfor skulle han prøve at skjule han havde lavet en fejl? 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Quvang:
blev bare meget overrasket over at få minus fordi jeg gav ham et råd. Jeg er faktisk ligeglad med de stjener men det betyder ikke at jeg synes det er i orden fra hans side at sige at jeg er dum og ikke selv opdagede at der stod antal på hans side

Nu viste det sig så at jeg IKKE gav dig minus - men det har jeg forklaret i den anden tråd :)

Så, take it easy , tingene er ikke altid som de ser ud til + det er jo næsten weekend.

Ps.  TAK FOR TIPPET SIMON Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yeah undskyld Jesper :) Jeg er ikke i specielt godt humør idag. Tror det skyldes den manglende søvn :) 

Mange tak for det og kan du have en rigtig god weekend :) 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Skid sku da på de stjerner.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Når nu vi har stjerner vil jeg da mene det er OK at nogen bider lidt mærke i dem. Personligt gir jeg LAAAAAANGT flere 5 stjerne end 1-  og KUN 1 hvis folk opfordrer til snyd eller skriver noget der virkeligt kan hidse mig SmileOG jeg fatter ikke hvordan man kan stikke 1 stjerne ud og ikke i et svar forklare hvorfor det kun blev til den ene stjerne - det skylder man da publikum synes jeg

vh  og ja  - gi pokker i dem ellers

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stjerner - joh det minder da lidt om 'likes' på Facebook :-)

Jeg har bidt mærke i en ting som egentlig er lidt spøjs:
Hvis man er plus medlem får man sjældent 1 eller 2 stjerner - er det mon fordi 'afsenderen' er bange fordi man kan se hver der sendte den ?

Og Cookie, jeg er helt enig med dig, er man utilfreds med svaret kan man jo lige skrive hvorfor man er utilfreds og helt personligt er jeg ligeglad med stjernerne for mig er det vigtigt at kunne hjælpe da jeg selv er glad når jeg får hjælp :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
jeg fatter ikke hvordan man kan stikke 1 stjerne ud og ikke i et svar forklare hvorfor det kun blev til den ene stjerne - det skylder man da publikum synes jeg

Helt enig, og i øvrigt også fik mig til at kommenterer stjernesystemet for første gang i en tråd forleden. 

Det mindste man kan gøre, er kort at begrunde årsagen, da kommentarerne er langt vigtigere at blive kloge på.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)