Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rang

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have oprettet mig som bruger og skrevet et par indlæg her på sitet, kan jeg se at jeg står som offentlig ansat. Jeg formoder det er en populær titel man får ud fra hvor lang tid man har været tilmeldt eller hvor mange indlæg man har skrevet.     

 
Men det er ca. 12 år siden at jeg forlod det offentlige og at betegnelsen "offentlig ansat" kan i relation til mit virkefelt og primære formål med at have oprettet sig som bruger her, give anledning til store misforståelser. Kan det ikke rettes.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Men det er ca. 12 år siden at jeg forlod det offentlige og at betegnelsen ''offentlig ansat'' kan i relation til mit virkefelt og primære formål med at have oprettet sig som bruger her, give anledning til store misforståelser. Kan det ikke rettes.

[/QUOTE]

 
HE-he... Nej, jeg tror ikke det bliver rettet. Det er ganske godt fundet på af Martin.
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey - Det er forstået. Det handler kort og godt om at jeg skal skrive nogle flere indlæg så jeg kan blive privat ansat, franchisetager, mv. Når jeg så er nået til iværksætter må jeg ikke skrive flere indlæg før jeg når til step 2 i min plan som er at skyde virksomheden ind i et ApS.  

 
Hov. Jeg blev såmænd privat ansat på den konto. Måske er der mere mellem himmel og jord....

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
HE-he... Nej, jeg tror ikke det bliver rettet. Det er ganske godt fundet på af Martin.


Nej... den bedte kur mod "offentlig ansat" syge er at skrive en masse indlæg

ps... hvis du ikke kan lide din titel nu, så vent til du bliver "MLM Pusher"
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ret sikker på at Hr. Thorborg  ikke har mulighed for kun at rette din profil.
 
Du må nok til at skrive nogle indlæg, så er næste stop  " Privat ansat"
 
Tror faktisk ikke du mangler så mange. :)
 
Mvh. Ole
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej jeg er der faktisk. Nu må jeg så bare vente til 1/2 med at skrive indlæg, da det først er fra den 1/2 at jeg stopper som privat ansat

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
hehe, 3 indlæg på 14 sek.  det er flot klaret :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

De titler har været diskuteret en del gange, og jeg tror i bund og grund Martin har lavet dem for at provokere.

Jeg er dog enig i de er misvisende, for jeg får ofte spørgsmål om jeg har eget A/S da det er det første der kommer frem hvis man søger på mit navn i google
 
Men hva dælen, det er jo kun en titel, og så får man ofte nogle sjove samtaler ud af det
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt sikkert. Jeg sad bare forgæves og kiggede efter hvor jeg havde angivet at være offentlig ansat (hvad skulle jeg så leve af ?).
 
Det er såmænd fint nok at det hele ikke er så stift når folk ved at det bare er "lir"

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)