Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos Stjernesystem bliver censureret ?.

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når nu man er begyndt at give en uges karantæne i brug af stjernesystemet her på Amino når man ikke er enig med brugerens karakter med stjerner. Var det så ikke bedre at fjerne det helt ?. Efter min mening hører den slags censur hjemme i de gamle Øst Lande. Hvem skal så censurere dem der står for censuren ?. Var der nogen der sage Big Brother ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig hørt, at Amino ikke forbeholdt sig ret til at slette indlæg - redigere i dem ved f.eks. at tage konkrete navne ud og synes faktisk det er OK hvis de også kan give karantæne i brug af stjernesystemet hvis nogen bruger det til bare at være uenig uden at begrunde hvorfor.

Amino er ikke en officiel fri legeplads for alle, men en privat sag som kan vælge at sætte folk i f.eks. stjerne karantæne (helt som der er krav til en vis mængde indlæg før man må give stjerner) Misbruges stjernerne af den ene eller anden, til hver gang en eller anden specifik bruger skriver noget, at stikke en EN stjerne ud, finder jeg det helt OK med big brother

Amino er jo ikke noget man er tvunget til at bruge, og kan man ikke li sin big brother kan man jo straffe ham ved at blive borte Big Smile så værre er det vel ikke. Er det ikke lidt som at man i børnehaven kan blive sat lidt på plads og få besked på at lege inde på stuen med et par andre hvis man har brugt dagen på at skovle sand op i øjnene på kammeraterne. En disciplinær mild handling til gavn for det store flertal som måske betyder, at sandskovleren blive mindre bulli

Jeg har besøgt de gamle østlande i Honecker og Ceaușescu tiden, og det var lidt værre ting folk bekymrede sig om fra big brother end en uges pause fra at kunne gi stjernerStick out tongue

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Efter min mening hører den slags censur hjemme i de gamle Øst Lande

Du har ret til at ytre dig frit, men dem som videreformidler dine ytringer har ret til at moderere dem. Også selvom det blot er en form for karaktergivning. Der udøves ikke censur men du modereres da man er utilfreds med det du ytrer.

Michael:
Hvem skal så censurere dem der står for censuren ?

Igen, du har ytringsfrihed i Danmark - der udøves ikke censur.

Michael:
Var der nogen der sage Big Brother ?

Fuldstændig irrelevant for resten af dit indlæg, da Bog Brother er konceptet om statslig overvågning - og det er ikke staten der modererer dig eller dine indlæg. Det er Amino og de er i deres fulde ret til at gøre det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Amino er jo ikke noget man er tvunget til at bruge, og kan man ikke li sin big brother kan man jo straffe ham ved at blive borte Big Smile så værre er det vel ikke.

Og når der så kun sidder alle ryg klapperne tilbage på Amino. Hvor god bliver den fortsatte udvikling så ?. Hvor spændende bliver debatten så ?. Hvor meget stiger medlemstallet så ?.

Det er ikke altid en fordel at alle er enige.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
Igen, du har ytringsfrihed i Danmark - der udøves ikke censur.

Selvfølgelig udøves der censur. Så kan du kalde det ( modereres ) men det er stadigvæk censur.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Amino er jo ikke noget man er tvunget til at bruge...

Hørt!

Egentlig bryder jeg mig ikke om stjernesystemet, fordi det misbruges ind i mellem, men kan man ikke lide lugten i bageriet...

Jeg ville foretrække en slags like/dislike-system som det, der findes på Aminos blogs. De fleste giver jo alligevel een eller 5 stjerner. Jeg har droppet at give een stjerne, fordi jeg foretrækker at skrive i ord, hvis jeg er utilfreds med noget. Det er mere reelt.

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Michael:

Dan Storm:
Igen, du har ytringsfrihed i Danmark - der udøves ikke censur.

Selvfølgelig udøves der censur. Så kan du kalde det ( modereres ) men det er stadigvæk censur.

Ja på en privat hjemmeside må man udføre alt den censur man ønsker, hvilket vel er helt fair. Amino har nogle regler for sprogbrug og brug af stjernesystemet, og hvis man ikke bryder sig om det og ikke kan leve med det, så skal man vel bare poste på et af de MANGE andre fora på nettet som bugner med hadske personangreb og endeløse diskussioner.

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Må nu også sige at jeg finder det rimeligt nok

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Ja på en privat hjemmeside må man udføre alt den censur man ønsker...

Thorborg selv har kaldt Amino for en forretning, så der må vel gælde samme regler for Amino som for enhver butik, hvis ledelsen ønsker at bortvise uønskede personer.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Thomas Frost:

Ja på en privat hjemmeside må man udføre alt den censur man ønsker...

Thorborg selv har kaldt Amino for en forretning, så der må vel gælde samme regler for Amino som for enhver butik, hvis ledelsen ønsker at bortvise uønskede personer.

Ja det er også det jeg skriver. En forretning er jo et privat foretagende, som kan gøre hvad de har lyst til i forhold til censur.

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)