Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makker med drive og indsigt i udvikling af hjemmesider

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en mand i 30'erne der går med iværksætter drømme. Jeg har to konkrete ideer til opstart af virksomhed. Begge handler om formidling af rejser via en hjemmeside.

For at komme videre mangler jeg en makker med drive og indsigt i udvikling af hjemmesider. Det er at foretrække hvis du er bosiddende i nærheden af Holstebro.

Mine kvalifikationer spænder fra salg og salgsledelse, hjemmeside redaktør (Typo3), produkt- og konceptudvikling af forskellige rådgivningsydelser, DtP (adobe indesign), databaseudvikling i Access, budget og økonomistyring ... og en hel del mere.   

Indledningsvis er jeg interesseret i at afklare, om vi gennem et makkerskab kan stille de nødvendige kompetencer og gennemslagskraft til at løfte udviklingen af egen virksomhed. Vær velkommen til at svare på dette indlæg hvis du synes det lyder spændende.

mvh

Rasmus

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg bor godt nok i nordsjælland (med svigerfamilie i thy), men ligger inde med de kompetencer du søger.

Bygger og optimerer netbutikker og hjemmesider til daglig, med fokus på konvertering og brugervenlighed.

Du er meget velkommen til at hive fat i mig, hvis du er interesseret. Vi kan jo starte med at få en kort snak om tingene.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)