Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com??

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba.com er som sådan et fint sted at handle, og hvis man bliver rigtig gode venner med nogle af leverandørerne, så kan du få en masse kontakter. Men husk at være meget konkret i din søgning af skjorter, da ellers får du bare et eller andet (undskyld mig) skod produkt. F.eks. hvis skjorterne skal være helt blanke (altså uden print), så gør din leverandør opmærksom på dette. Gerne fortæl det flere gange til personen, da ellers kan du risikere, at de bare giver dig noget som ikke lever op til dine forventninger. En anden ting at huske er, at du ofte skal købe en del stk og at leveringen ofte bliver 30-50% af varernes pris (afhænger selvfølgelig af antal m.m.). Håber dette kunne hjælpe dig lidt :)

Vh. Daniel :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt forskelligt på alibaba's underside aliexpress.com. Der behøver du ikke købe i store oplag, kan købe 1 stk. Du skal bare lige tage højde for at det meste tøj er lavet i kinastørrelser, og kineserene er ikke ret store. Jeg køber altid for under 80 kr og fri fragt. Kun hos dem med mange salg og god feedback.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)