Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Opfindelse, Dynamic MouseSupport

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil være taknemmelig for konstruktiv kritik på vores side. Får du lyst til at købe, eller er der noget der generer dig ved siden?

www.dynamicmouse.com

Hvad handler webshoppen om:

Webshoppen sælger vores nye opfindelse "Dynamic MouseSupport" som er en albuearmstøtte, som ved hjælp af et patenteret kugleleje kan forebygge musskader.

For at undgå museskader (kroniske smerter i håndled, under- overarm, skulder og nakke), skal arbejde med mus foregår i den "dynamisk arbejdssituation. Det betyder at arbejdet med mus skal foregå i en korrekt ergonomisk arbejdsstilling med hyppige skift i armens arbejdsstilling. Dynamic MouseSupport er i samarbejde med læger, arbejdsmedicinere, fysioterapeuter og ergoterapeuter udviklet til at opfylde dette krav.

På forhånd tak

Jean-Michel Clemmensen

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt synes jeg at det er en rigtig god side i har skruet sammen.

Den er enkel og nem at finde rundt i, og uden for meget flimmer.

Men jeg mener i skal arbejde noget mere med jeres billeder der skal vise funktionen af opfindelsen, måske et filmklip der kan illustrere hvor nemt det er at bruge jeres produkt.

Og kik også gerne på topbanneret - jeg klikkede flere gange på de to billeder for at se forstørrelser af produktet før jeg opdagede at det var et samlet banner hvor et klik bragte mig tilbage til forsiden. 

Jeg har lige læst E-pusher 2.0, så jeg er jo vældig klog Cool

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på siden.

Kan godt se du har ret i dine punkter, og rigtig god idé med en video, det vil vi arbejde på.

Mvh

Jean-M Clemmensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Logoet er fint.......

Jeg synes at den virker lidt "håndværkeragtig". Som om der ikke er tænkt over farver, skrifttyper, billeder etc.

Tag fx. billedet med kvinden på forsiden........rigtig hjemmeagtigt.

Hvordan man placerer siden er jo en smagssag. Jeg kan bedst li at den er placeretr i midten og ikke ude til venstre.....men som sagt.....samgssag.

Jeg kan bare sige, at jeg sidder med en fornemmelse af, at I har et godt produkt som ikke bliver præsenteret optimalt. Sitet giver ikke indtryk af at det er prof. arbejde.

Så mangler der sprog og lidt oprydning på betalingssiden 

 

God vind med produktet og held og lykke med siden ;o) 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes at siden er simpel og nem at overskue..... jeg kan hurtigt se hvilke fordele der er for mig, og hvorfor jeg skal bruge den, samt hvad jeg kan med produktet...

jeg har forespurgt chefen om jeg kan få bevilliget til et eksemplar, så måske køber jeg snart et eksemplar....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business og Brian

Business: Tak for din kritik, jeg kan godt se hvad du mener, og tager kritikken til mig.

Brian: Du skal være så velkommen til at købe et eksemplar :-)

 

Mvh

Jean-Michel Clemmensen

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :-)

En rigtig god opfindelse, synes jeg, med salgsmuligheder over hele verden. Der er bestemt potentiale. Egentlig mener jeg ikke, at der skal laves så meget om på hjemmesiden. I skulle måske præsentere produktet med nogle lidt bedre billeder, ellers mener jeg bare I skal få lavet noget markedsføring af produktet, så I kan få det ud til verden. Både online og offline.

Held og lykke, rigtig spændende koncept! :)

Mvh. Artemis

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Artemis

Tak for de pæne ord. Tager også kritikken til mig. :-)

Mvh

Jean-Michel

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er fint og nem at gå til.

 

Hvis jeg var dig ville jeg lave.

 

Virksomheder prøver gratis i 14 dage!!!!!  SE MERE HER

 

Så skal du nok få gang i salget :) 

Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornuftigt side. Som tidligere kommenteret - det ser ikke ud som der er tænkt så meget over farver, billedvalg m.v. men det vigtigste er i fanger interessen for produktet, og det mener jeg at i udstrakt grad gør. Jeg blev faktisk interesseret i jeres produkt og det er vel det mest relevante i det at sælge et produkt. 

 

Så få lavet lidt om på design og farver - så har i en mere proffesionel hjemmeside.. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)