Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ét klik og hva' så?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lagt mærke til at del (halvdelen tror jeg) af dem der finder swingcar.dk aldrig når længere end til forsiden.

Jeg ville ønske at jeg vidste om det skyldes irrelevante klik ind på siden, eller det er ”modtagelsen” der ikke er god nok.

Jeg har engang hørt at man skal opbygge tekst efter devisen ”need to know / nice to know” og det har jeg forsøgt af følge nogenlunde.

Men kan det gøres bedre, mere interessant at kigge videre? Jeg er frisk på at høre din mening.

 

På forhånd tak.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt klart gøre op med dig selv: hvor vil du have folk hen. I sidste ende skal det føre til et salg, så fra alle sider må du finde en nem vej til salget.

Læs Thorborgs e-pusher bog. Jeg har hørt, at selv gratisversionen kan give god inspiration. Beslutter du dig for at købe nyeste version, så er det ikke mange swingcars du skal sælge, før den er hentet hjem igen.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

swing car ligger jo ligesom op til at de skal svinge ud af døren med det sammen igen :-) !

Spøg til side... hvis det er igennem google de kommer, så er det ikke unormalt, at de kun ser forsiden og så smutter igen... folk kunne jo have søgt på swing car biler som noget andet.. fx. radiobiler eller andet.. og når de så ser dine forside billeder, så smutter de videre...

Det er en af de ting man skal have kortlagt, hvad tænker kunderne... måske jeg lige kan sætte lidt tanker i gang med denne artikel - effektiv markedsføring.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom jeg synes Swingcar.dk er udmærket designet, mener jeg ikke det fremstår tydeligt, hvad det lige er du vil have mig til. Sørg for at vide, lige præcis hvad du vil have folk til, når de kommer hen på siden. Du skal altså have en linkstruktur/linkplan. I dette tilfælde vil du jo gerne sælge noget.

Jeg tror ikke, at du får så mange irrelevante besøgende, men at det simpelthen er fordi folk bliver forvirrede.

Det kan der sagtens gøres noget ved, du skal bare eksperimentere lidt med det, og som sagt sørge for at få den besøgende derhen, hvor du vil have ham/hende.

Mvh. Artemis

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammen for feedback.

Jeg tror jeres betragtninger er meget rigtige, det kan jeg godt se når det bliver sagt. Jeg har forsøgt at strammet lidt op på billedteksterne med link til at købe. Ændret lidt på menuen så køb er blevet tydeligere og også indsat link til køb i teksten.

Det er noget i den retning I mener. Skal der mere til syntes I?

Jeg er også lidt mange for at kamme over så siden bliver for pågående og folk derfor smutter igen.

Det er svært på 3 sekunder at skabe interesse, fastholde opmærksomheden fra folk så de får lyst til at se mere og selvfølgelig også købe noget. Men det er jo dét man skal.

Jeg lytter meget gerne til flere gode råd fra alle.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej swingcar.dk,

Jeg vil prøve at give mit indtryk af din shop. Den forvirrer mig, for når siden åbner (lidt langsomt) så ligner den en hvilken som helst web shop. Og det kan være meget godt, men da du kun sælger dette ene produkt, så er det forvirrende med alle de "normale" webshop menubokse. Jeg leder ligesom efter noget mere, som ikke er der.

Istedet for overskriften "velkommen til swingcar.dk" så kunne du fx skrive "Det er ren magi". Ligeledes så skriv under linket til filmen, hvad der sker når man klikker. Fx "Se her hvordan swingcar fungerer - klik på billedet og se filmen". Jeg bliver nemlig ikke særlig klog af din tekst. Hvis du har 3 sekunder til at fange mig, så gør du det ikke ved at skrive en hel smøre, som jeg kun skimmer ned over - og som ikke giver noget svar på det allervigtigste: Hvordan fungerer den?

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

og som ikke giver noget svar på det allervigtigste: Hvordan fungerer den?

 

Jeg er helt enig - din ypperste opgave på dit site er at få alle besøgende til at se video-klippet med hvordan bilen fungerer. Upload videoklippet til Youtube og indsæt deres player på siden - så får du måske også lidt viral markedsføring med i købet. Sørg for at klippet placeres på forsiden, gerne over al teksten - du skal have elimineret al tvivl om hvad produktet kan, og dertil er videoklippet helt perfekt. Når først videoen er så prominent placeret, vil du fange langt flere besøgende, og når de først har brugt et halvt minut på din side, er de formentlig mere tilbøjelige til at bruge et minut - og dernæst to minutter... osv. 

En anden idé kunne være at gøre det let at anbefale din shop til andre - så kan bedsteforældre o.l. hurtigt sende linket til deres børnebørns forældre, hvis de tror dit produkt kunne være interessant for dem. 

I virkeligheden er det en oplagt shop at lave noget helt særligt ved i stil med f.eks. 10socks.com. Jeg kan dog godt følge dit valg, som formentlig bunder i budgettet. :) Held og lykke med produktet, havde jeg børn, havde du haft endnu handel i hus nu. ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I ha'

Jeg kan godt se der skal laves noget bedre filmmateriale. Det må gøres.

Jeg har prøvet at kommer tanken i møde med at fjerne "Velkommen..." Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, om det holder nu?
Hele sætningen skal hænge sammen for at gi' det den mening jeg vil ramme.

Det med at anbefale siden er jo oplagt - jeg har bare aldrig tænkt på det sådan ;-)

Al kommunikation er svær, siges det, jeg syntes ikke engang det bliver nemmere med kun ét produkt. Og dog er det blevet mere klart med de friske øjne der har set på det. Kan det blive endnu bedre er jeg glad for at høre om det.

Tak for input.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, at med de få ændringer "fangede" du mig bedre. Det er selvfølgelig ikke optimalt endnu, men du er sq på vej. Måske skal du ændre "Men det er bare drøn sjov leg" til "og det er drøn sjov leg". Ordene "men" og "bare" får en negativ klang. Det er ren magi OG det er drøn sjov leg, når ungerne sætter fuld gang i swing car.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskrift rettet. Som Henrik siger er det mere direkte nu. Jeg tror også det er bedre.

Jeg fik sat et "Tip en ven" ind. Faktisk er det en indbygget funktion der bare er skjult så dybt at folk skal være lidt heldig for at få øje på det. Her er "Tip en ven" et direkte link til denne funktion. Er det ikke ok?

Takker mange gange for inspirationen og er stadig meget modtagelig for flere gode råd.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)