Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Honorar for revisorer?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Jeg har været til møde med min formodentlige nye revisor (registreret), og vi fik en rigtig god dialog omkring mine ønsker til ydelser. Han fortæller at der afregnes efter medgået tid, hvilket er fair nok for mig.
Er der nogen der kan fortælle hvad revisorer tager pr. time, hos de større firmaer? (Jeg må indrømme at jeg blev noget chokeret over at høre timeprisen) 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Revisor-priser svinger fra 800 kr. i timen og op til 2.500 kr. En ting er timeprisen noget andet er jo det forventede timeforbrug.

www.agera.dk kan du indhente tilbud på hvad en revisor skal koste.

Du skal finde den revisor du har en god kemi med og som du kan vurdere kan hjælpe din virksomhed

Nicolai

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomheden jeg har talt med, skulle have 1200,- + moms pr. time....Også klager folk over at håndværkere har en høj timepris....SUK

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt - få nogle tilbud - et tip kunne være at se nærmere på landbrugets revisionskontorer, hvor mange af dem stadigvæk baserer deres priser på andelstanken - at det bare skal løbe rundt - og derfor ofte har nogle særdeles attraktive priser. Se evt. under landbrugsforeningerne (find din lokale) på www.dlbr.dk

 

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:

Virksomheden jeg har talt med, skulle have 1200,- + moms pr. time....Også klager folk over at håndværkere har en høj timepris....SUK

Du skal nok også se, at uddannelsesniveauet for den gennemsnitlige revisor er højere end den gennemsnitlige håndværker.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bede om et fast tilbud baseret på en materiale plan. Det andet risikerer du en rigtig dårlig oplevelse på, hvis han ikke har helt rent mel i posen (det er jo set før).
Jeg har kun samlet 2 kunder hvor der faktureres medgået tid og der ligger vi også på honorarer omkring 300-400k på årsbasis, med en god blanding af ad hoc forespørgsler på problemstillinger og revision mv.
Selve regnskabsdelen, samt revision/review bør der kunne laves et forhåndsestimat på - hvis revision mv overhovedet er nødvendigt. Med en materiale plan får du mulighed for at lave materialet klar til revisoren og så kan evt mangler aftales om det skal køres efter medgået tid til revisor eller udarbejdes af dig selv eller din bogholder.
Problemet er jo kun hvis det er 1. År og i ikke kender grundlaget eller aktivitetsniveauet.
Som retningspil er det min erfaring at priserne varierer imellem 500 for de yngste folk og op til ca. 2500 kr i timen ex moms for en stats. Aut. Revisor, men så bruger denne jo sjældent mere end 1-5 timer afhængig af størrelsen på de fleste klasse b selskaber.

Statsautoriseret revisor - København

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1.200 kr. lyder umiddelbart ikke voldsomt. Jeg har en rigtig dygtig revisor som hjælper mig med mere end blot sikre en underskrift på et årsregnskab.  At have godt styr på afskrivning og skattespørgsmål kan udgøre langt højere værdi end om du betaler 800 kr. eller 2.000 kr. i timen.

En god revisor er jo som en dygtig mand i enhver anden branche.

Nicolai

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Henrichsen:
Du skal nok også se, at uddannelsesniveauet for den gennemsnitlige revisor er højere end den gennemsnitlige håndværker.

Som el-installatør har jeg taget en 6 årig uddannelse (alt i alt). Såvidt jeg kan se tager det ikke så længe at blive revisor :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:
1.200 kr. lyder umiddelbart ikke voldsomt. Jeg har en rigtig dygtig revisor som hjælper mig med mere end blot sikre en underskrift på et årsregnskab.  At have godt styr på afskrivning og skattespørgsmål kan udgøre langt højere værdi end om du betaler 800 kr. eller 2.000 kr. i timen.

Naturligvis, hvilket jeg også har forståelse for. Jeg blev dog dybt overrasket over timeprisen... :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)