Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler og blogindlæg - internt/eksternt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Jeg arbejder altså også med mindre opgaver end 30-40K. Men flertallet af mine opgaver ligger der og opefter.
Ok, fint nok. Belært af erfaringer med bestilling af to webshops og indhentning af tilbud på et ERP-system har lært mig, at man skal være godt forberedt, før man gør sig til at skrive mails og/eller ringe op. Jeg har, når jeg er i det seriøse hjørne, stor respekt for kloge og dygtige menneskers tid.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg bliver også fristet til at give et indlæg. Og det selv om jeg kan se at Thomas Rosenstand mener at SEO måske kunne gøres for lidt mindre end 20K, der jo selvfølgeligt er en service og ikke et kursus. Så vil jeg blot stilfærdigt sige lidt om at det måske kunne gøres lidt billigere.

Vi udbyder selv en noget simplere løsning "Google Top i 6 Step" for kr 799 - det er ikke nær så fyldigt som SEO-Lex, men det opfylder opgaven med en Google top 5. Det er baseret på at med de helt rigtige trin, kan man faktisk bringe sig i toppen af Google alligevel.

Mange hilsener

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg træder vande p.t. Dels fordi jeg går på kursus hos Bigum & Co. (Ricco Mortensen) i øjeblikket og derfor allerede har et overordnet kendskab til hvad der skal gøres og hvordan, men jeg ved også, at succesraten er ligefremt proportional med arbejdsindsatsen. Selv tre dage med intensiv SEO gør jo ingen verdensmester.

Jeg er derfor i en fase hvor jeg analyserer marked og omsætningsmuligheder for at vurdere rentabiliteten af en større investering i professionel hjælp i 30 kroners klassen. Jeg forestiller mig en pakke hvor alt det grundlæggende bliver lavet prof, som jeg så selv kan overtage og videreføre. Shoppen kommer til at indeholde mange tusinde varer og når de 10 eller 50 første er optimeret, må jeg kunne være i stand til selv at udføre rugbrødsarbejdet på resten.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)