Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hashtags i Magento shop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 26
Fra  TrendZet Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for hjælp til at forstå hashtags. Hører det kun Twitter, Facebook og de andre sociale medier til eller kan det også bruges i en webshop (Magento)?

Gør hashtags kun et enkelt ord nemmere søgbart eller gælder det også flere ord/sætninger? Bruges hashtags i den synlige tekst eller inde bag ved - og hvor?

SEO er en jungle for mig, så jeg bliver desværre nødt til at få det skåret helt ud i pap. Jeg prøver at få bare lidt styr på det men det er godt nok svært.

Hilsen

Ulla

Ulla www.TrendZet.dk Baby- og børnetøj Billige clogs Tasker og tørklæder

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart så har jeg svært ved at finde anvendelse af hashtags i en Magento webshop.

Hashtag er en måde at henvise (linke) eller gruppere en række informationer på. Så vidt jeg husker var det Twitter der startede trenden og efterfølgende er de fleste store sociale medier hoppet på.

Mht. SEO og din Magento webshop, så får du større udbytte ved at skrive nogle gode beskrivelser til dine produkter, oprette meta tags og sørge for at få nogle indkomne links. Der er selvfølgelig meget mere i en SEO strategi, og der er helt sikkert nogle eksperter her på Amino der kan hjælpe dig.

God vind!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)