Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny partner søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du være min nye samarbejdspartner?

Leder efter en person som kunne tænke sig at være med til at starte en ny virksomhed på benene.
Idé og koncept samt udvikling er lavet - nu skal det bare op og køre... Jeg har allerede underskrevne, kontrakter med andre virksomheder på plads, som kommer til at være til gavn for den nye virksomhed. Dvs. jeg udføre grafisk arbejde for dem, hvor jeg så for deres ydelse tilbage. God måde at spare penge på

Jeg kan ikke fortælle her, hvad prikken over I kommer til at være i den nye virksomhed, men jeg kan fortælle at det har noget med events at gøre og nej det er ikke endnu en virksomhed som tilbyder Team building til andre virksomheder! Men ud fra diverse brugerundersøgelser og almindelige undersøgelser mv. har jeg faktisk fundet ud af at flere dele af dette endnu ikke er set før [:0] også det ikke engang løgn!

Pt. har jeg selv skudt penge + en hulens masse tid i projektet, så det kunne være rart hvis du kunne gøre det samme så vi kunne indgå i virksomheden på lige fod.

Da jeg startede ideen havde jeg en samarbejdspartner men da han mente han ikke skulle lave noget, valgte jeg at ophøre den aftale og gå videre med ideen selv og nej han vil ikke blive en konkurrent da kan ikke har kompetencen til at færdiggøre ideen.

Jeg selv er grafisk designer og har været i den grafisk branche i 8 år. Det vil sige jeg kan varetage alt form for reklame materiale til den nye virksomheden. Udover det har jeg tidligere haft en selvstændig virksomhed i 3år men da den grafiske branche er dødens pølse, da vi nu er så mange i faget valgte jeg at lukke den. Det skal lige siges at den ny virksomhed intet har med den grafiske branche at gøre. Ydermere kan jeg fortælle at jeg starter på regnskabs kursus til marts, så skulle der forhåbentligt komme helt styr på det!

Den person jeg skal danne et samarbejde med skal vide hvad det vil sige at indgå i en virksomhed og at det ikke lige altid er en dans på roser! Selvom det måske ser sort ud i perioder, skal du kunne se positivt på tingene alligevel Og hvis du går med tanken om at det at være selvstændig er et 8 - 16 job, så gør både mig og dig en tjeneste og lad være med at skrive på dette opslag Tak

Hvis du syntes det lyder spændende så smid et par linier om dig selv og lidt omkring hvad dine stærke og svage sider er. - Glæder mig til at høre fra dig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)