Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man involvere sig i som selvstændig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en del år som selvstændig har jeg altid haft den filosofi at altid holde lav profil og ikke involvere mig i politik o.lign. Samt ikke at være den der kommer med ekstreme udtalelser på sociale medier osv. Men nu er jeg altså blevet involveret i en sag som interessere mig meget og har bragt mig helt ind i kernen af de personer som arbejder for den samme sag. Vi laver indlægdiverse forums, pressemeddelelser og er også begyndt at se det hele i et politisk perspektiv.

Nu vil jeg ikke nævne hvilken sag jeg er involveret i, men jeg kan sige at den bringer nogle følelser frem i visse dele af vores land. Og i nogle lande er det gået så vidt at vi snakker trusler, chikane og falske anklager om alverdens ting. Dette bekymrer mig, ikke så meget i forhold til min egen person. Jeg er hårdhudet, men det skal jo nødig påvirke min virksomhed.

Derfor søger jeg nogle erfaringer fra andre omkring dette, hvor langt kan man tillade sig at gå og hvor meget skal man evt. profilere en sag på vegne af sig selv. Min rolle i øjeblikket vil uden tvivl bringe min person i mediernes søgelys på et tidspunkt. Skal dog sige at pågældende sag ikke har noget som helst at gøre med mit virke som sådan. Men derfor kan følelser jo godt spille ind.

Venlige hilsner:/Thomas 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er noget du brænder for, og ærligt kan stå inde for, så gå på med krum hals og rank ryg! Men vær meget bevidst om at det kan dele dine kunder i to, eller flere lejre.

"Go for it" men gør det på en sober og redelig måde.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man stikker snuden frem, skal man være indstillet på at der altid er nogle af ens kunder der har en anden mening, og er villige til at forlade dig, hvis du har en anden mening end dem. Det er uundgåeligt og en følge af janteloven, hvor mennesker ikke har overskud nok til at lade andre have deres holdninger, hvis de ikke er overensstemmende.

Men hvor der handles der spildes og blah blah blah. 

Du kan jo også risikere at få nye kunder ind på nøjagtig samme konto.

Så vov pelsen, og stik snuden frem, alt andet vil du fortryde, når du brænder så meget for det.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)