Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om konceptet

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil være et meget omfattende arbejde! Mængden af serviceydelsen bliver også en svær parameter at skildre, men kan måske reddes ved at vise timepris e.l.

Ja bapoon er en fin side og faldt lige over en artikel, hvor stifteren siger: »Vi prøver at holde fokus på det, vi kan og er gode til. Men jeg kan godt forestille mig, at vi breder os til andre brancher i løbet af i år, hvis det fortsætter, som det gør i øjeblikket.«

Så bapoon kommer måske til at realisere konceptet. 

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Abrella Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Super fed ide.

Det kommer til at holde MAX!

Kan sagtens fungere - JUST EAT fungere - så hvorfor skulle det her ikke også fungere. En Pizza er heller ikke det samme alle steder. Det er slet ikke nødvendigt at samle alt den information. Du starter bare i et lille område, en mindre by måske, med en niche f.eks kun frisører som du sagde. Eller måske yoga, fitness eller hvad ved jeg. Får du de første med og virker det så skal folk nok også komme. Der er jo kæmpe værdi i den eksponering du tilbyder. Du må ud og lave noget research på hvad folk generelt tænker på, hvor de gerne vil spare penge. Måske du kunne gøre det med benzin priser? Eller parkering? :D well synes det lyder spændende.

God vind 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig. Det lyder fanme spændende! :-)

Køb billigt tøj på nettet hos DKs største online tøj outlet www.lagersalg.nu | Udsalg af dametøj

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man bliver nødt til at starte stille og roligt ud, ellers bliver det alt for omfattende. God ide at undersøge, hvor folk helst vil spare penge... Tror den med benzinpriser er lavet, mener i hvert fald jeg så på et tidspunkt. Godt med lidt positiv indspark!

Tak og lige over! 

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)