Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hot or Not web-shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile  Hejsa Aminoer.
Så kom vi også i luften med vores Web-Shop. Vi valgte Scan-net da det var, hurtigt, nemt og overskueligt. Samtidig fik vi kanon hjælp og de var altid til at komme i kontakt med.
Men men men... Når man sidder og "bygger" sådan en hjemmeside op, bliver man simpelthen SÅ blind, på selv de mest iøjnefaldende ting. Derfor kunne vi godt bruge lidt Ris-Ros og gode råd til vores hjemmeside.

Hjemmesiden er en standard Web-shop, uden så mange Dikke-Darer. Vi har ikke brugt penge på top-banner, grafik og lignende. Der er udelukkende brugt en standard skabelon, men vi har prøvet at holde det simpelt og nemt.

Ud over de ting i forhåbentlig kommer frem med, vil vi også gerne høre jeres mening om navnet. Vi har nemlig overvejet flere muligheder, som måske siger lidt mere om hvad det er vi sælger.

Vores hjemmeside er : www.Halles.dk

Vi overvejer navne som: Foderfabrikken.dk    eller     snudeguf.dk.  

Håber at mange vil give deres mening til kende.

Mange Hilsner og god weekend

Bo

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Bo!

 

Designet … ja det er jo bare sådan lidt kedeligt – der er ikke noget at huske – ikke noget at juble over – ikke noget der bider sig fast hos mig i det.

 

Det er der så til gengæld når jeg læser ”Om Halles” … det var da lige før, jeg fik morgenkaffen galt i halsen.

For her får jeg altså nogle oplysninger som gør at jeg bliver mistroisk og ikke har lyst til at købe hundemad hos jer!!!

 

I har boet på en gård med mange dyr = glansbilledet = et stærkt og godt billede dannes for mit indre øje! Den vender i lige til det modsatte – for det passede ikke lige ind i familien at bo sådan – Øøøøh hvorfor så overhovedet skrive det. Først så bygger i et billede op – for straks derefter at rive det ned og IKKE give mig noget nyt billede. Hvor bor i nu og hvorfor skal jeg sidde og funderer over det?

 

I mistede jeres senne – hun døde af mavedrejning – kun 4 år gammel – i har endnu ikke haft mod på at få ny hund …. STOP!! =  verdens dårligste reklame tekst for jeres forretning!!!

 

Uanset om det havde noget med maden i sælger at gøre, så sker der oppe i mit hoved en sammenkobling af nogle ord: hund + død + mave = HER SKAL JEG IKKE HANDLE mad til min hund. I kunne da lige så godt skrive: Køb mad til dit hund her og den dør!

Jeg beklager jeres tab (og der sidder sikkert nogle ensomme sjæle der vil henvende sig til jer grundet denne formulering) … men med mindre at der er lægelige bevis for at den mad i sælger nu, kunne have modvirket mave-døden – ja så syntes jeg altså, at i skal få en helt anden vinkel på profil teksten.

 

Jeg bliver også forvirret over teksten om Svend Løvenkjær – for hvorfor har i et samarbejde med ham? Er han kunde hos jer eller er det ham der har udviklet det hundemad i sælger? Hvorfor er denne oplysning vigtig for mig(køber)?

 Essensen er vel, at i mange år har været omgivet af dyr – at i elsker dyr – at i kun vil dem godt – og at i derfor har indgået dette forrygende samarbejdede med Magnussson! 

Der findes her på Amino flere gode tekst forfattere, som for et rimelig beløb ville kunne hjælpe jer godt på vej. Måske nogle af dem oven i købet vil lægge et guldkorn eller to her i tråden…

 

Jeg er klar over at det er en hård medfart jeg giver ”Om Halles” men jeg håber at den bliver modtaget i den positive ånd og mening den er skrevet!

 

PS. Både ”snudeguf og fodderfabrikken klinger godt i mine ører. Men men men, alt efter hvad du vælger at skrive på profil teksten er det ene pr. automatik udelukket – nemlig fodderfabrikken. Det er jo ikke nogen produktion i har og det kan måske virke skræmmende på Hr. og Fru Jensen med en fabrik...

Jeg ville vælge snudeguf – det er så dejligt ligetil og det vil mange kunne huske.

  

Lune weekend hilsner til dig og dine kære

Pia Krondal

 

 

Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Krondal:
Jeg er klar over at det er en hård medfart jeg giver ”Om Halles” men jeg håber at den bliver modtaget i den positive ånd og mening den er skrevet!

Hejsa Igen..
Det er jo netop derfor at man kaster sig for løverne og løvinderne :O) 
Som jeg startede med at skrive, så kan man stirre sig blind på de ting som ligger lige for. Alt modtages med kyshånd, andet ville være tåbeligt.

Hmmm... kan godt se at teksten måske skal rettes.
Da hjemmesiden allerede er i luften, har jeg valgt at fjerne dette afsnit, indtil vi får rettet det til.
Tak for din konstruktive kritik, nu har vi noget at arbejde med.

At den er jævn kedelig falder også mig i øjnene, men det er rasende dyrt at lave om på. Det er jo altid en prioteringssag og udgifter skal også stå mål med indtægterne. Vi har prøvet på at gøre det simpelt og nemt. Det er jo begrænset hvor mange produkter vi har. Men igen, budskabet er modtaget.

Snudeguf har vi gået og kigget på længe, og vi skal nok til at handle hurtigt nu :O)

Jeg vil lige gå og tygge lidt på, om siden skal skifte navn.

Mange Hilsner

Bo

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

The Wilken´s:

Krondal:
Jeg er klar over at det er en hård medfart jeg giver ”Om Halles” men jeg håber at den bliver modtaget i den positive ånd og mening den er skrevet!

Hejsa Igen..
Det er jo netop derfor at man kaster sig for løverne og løvinderne :O) 
Som jeg startede med at skrive, så kan man stirre sig blind på de ting som ligger lige for. Alt modtages med kyshånd, andet ville være tåbeligt.

Snudeguf har vi gået og kigget på længe, og vi skal nok til at handle hurtigt nu :O)

Jeg vil lige gå og tygge lidt på, om siden skal skifte navn.

Mange Hilsner

Bo

 

Kære Bo!

Dejligt at min feedback blev modtaget helt i den ånd den var afsendt! Yes

Snudeguf - har du forhåbentlig allerede købt eller hvad med hundeguf, hvis det er ledigt? Det koster jo heldigvis ikke en formue at købe et domænenavn.

Fortsat god dag til dig og dine

Pia Krondal :o)

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ændre navn til snudeguf? I mine ører lyder det ikke godt. Nærmest grinagtigt på den negative måde. Og kan slet ikke se formålet med det.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

Hvorfor ændre navn til snudeguf? I mine ører lyder det ikke godt. Nærmest grinagtigt på den negative måde. Og kan slet ikke se formålet med det.

Må jeg spørge om du har hund?

Jeg har nemlig, og i mine ører er det et kanon navn som klinger af ufarlighed og veltilpashed :)

Lidt til designet - få nogle dejlige billeder af hunde der løber rundt og leger - husk både store og små hunde - som topbillede i stedet for det der fade-out-noget.

Jeg synes teksterne er for små, men det er jo også bare fordi jeg er 40 og ikke kan se så små bogstaver. men i ville blive valgt fra, hvis der var en mere gammel-kone-venlig shop i nabolaget.

Jeg har små hunde - og du skal derfor være obs på at skrive hvor store dine hundekiks er (de fleste er for store til mine og jeg gidere ikke brække dem i stykker), hvis du havde skrevet at de var små 1-2 cm, så havde jeg købt lige nu - for jeg mangler.

Så ser jeg på foderet:

Stenmalet økologisk fuldkornshvedemel, kødmel, koldpresset økologisk rapsolje, kartoffelprotein, økologiske hvedekim , kartoffelfibre, mineraler, vitaminer og sporstoffer.

Mel, mel og kartofler? Mine hunde skal have kød og grønt - så jeg checker Meat & B (light er godt til mine tror jeg) i stedet:

Frisk oksekødsfars, fuldkorns hvedemel, kornmel, friske æg, koldpresset rapsolie, friske gulerødder, kartoffelfibre.

Mere mel og...kommel....hvad er det? Er farsen human grain, så er det fedt, men der skal flere grøntsager i.

Jeg checker dine økologiske kiks og her står der SMå - juhuu...!

Desværre er indholdet kedeligt:

Stenmalet økologisk fuldkornshvede, koldpresset økologisk rapsolje, kødmel, kartoffelfibre, økologiske hvedekim, mineraler.

Mere mel! Når man er en lille hund skal der ikke ret meget fyldstof i maden eller godbidderne før der er dømt fejlernæring.

Det skal være bedre mad til de små - til de store er maden sikkert fin.

En sidste ting - i min verden er en smagsprøve noget der er gratis, ikke noget jeg skal betale for - slet ordet købe og skriv at man får en gratis prøve, man skal kun betale for forsendelsen - det er nemmere at fordøje :)

Men allerede her står jeg af for der står intet om at jeres foder er til små hunde - og dem er der RIGTIG mange af i DK lige nu - også her i huset. Der er intet på din side der signalerer at du tænker på andet end de store hunde - så jeg er tabt og bevæger mig videre =/

Mette

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:

Henrik R:

Hvorfor ændre navn til snudeguf? I mine ører lyder det ikke godt. Nærmest grinagtigt på den negative måde. Og kan slet ikke se formålet med det.

Må jeg spørge om du har hund?

Det må du gerne spørge om. I skrivende stund, har jeg ikke hund, men har haft hund on and off det meste af mit liv. Jeg synes blot at snudeguf lyder useriøst. Jeg vil give dig ret i dine betragtninger om indholdet af foderet. Det lyder underlødigt i mine ører, men jeg er ikke up to date mht. hundefoder. Det er jeg så til gengæld med kattefoder. Og der findes producenter og forhandlere, der vil bilde folk ind, at kattefoder med sammenlignelige sammensætninger med dette hundefoder, er helt fantastisk og det eneste rigtige - og så er det økologisk, hvilket skulle gøre det mere fantastisk. Men det er så noget andet jo :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)