Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop søger ærligt feedback

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har åbnet en webshop, hvor vi vil handle med brugskunst og boligtilbehør.

Vi har taget udgangspunkt i en standard shopmodul og prøvet at lave en design og vi er også begyndt at få lidt besøg, det kniber dog lidt med ordrer, der kommer lidt, men ikke mange.

Vi håber I vil være med til at give kommentarer til shoppens look men vi er også meget modtagelige for gode råd generelt.

I finder vores shop på denne adresse : www.l-living.dk

Håber at høre fra jer.

Ove Aagaard

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ove.

Få lidt mere liv i jeres 3 CTO-knapper på forsiden (Inspiration, Månedens tilbud..) med en gradient eller en stærkere farve. Dog tænker jeg ikke, at det er de vigtigste fremfor jeres produkter. Så jeg vill alternativt flytte dem over i venstre side eller under produktoversigten.

Tilføj teksten "Se indkøbskurv" under jeres indkøbskurv og gerne med link, da det måske ikke er alle, som opfatter funktionen af kurven.

Optimer jeres "Læg i kurv"-knap, så vil jeres konvertering blive højere.

Selve produktsiden:

Overvej, hvorvidt det er optimalt, at brugeren skal tage højde for indpakning for hver køb. Flyt den eventuelt til indkøbskurven, hvor man har mulighed for at vælge fra/til til hvert produkt eller generel indpakning til alle produkter.

Hvis I ikke kender en grafiker, så smid en opgave ind på Amino Freelancer.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Shoppen udstråler ikke noget professionelt mht. design. Der er mange elementer der slet ikke fungerer. F.eks. på forsiden er der slet ingen call to action på produkter, så man kan ikke lægge i kurv og opfordres ikke til at læse mere, hverken i design eller synliggørelse af link. På selve produktsiden er der kun en lille rosa knap til læg i kurv. Når jeg ser på en vare, så får jeg ved klik på billedet vist en popup med billedet i samme størrelse, som det jeg klikkede på - det er en absolut "No go" mht. usability.

Søgningen er placeret forkert i forhold til alm. konventioner om elementers placering (den skal længere op på siden)

I bunden er der mikroskopiske billeder af betalingskort og teksten i footer ser rodet ud.

Kurven er anonym og kedelig. Jeg skal registrere mig for at købe (her mister du rigtig mange kunder).

Kort sagt fanger siden mig slet ikke, og jeg får ikke lyst til at kigge videre på de sikkert ellers fine produkter. Prøv at læse nogle tips til usability, der findes masser på nettet og så tror jeg, at du skal vælge et andet shopsystem, da tiden vidst er løbet fra dette.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Tak for dit svar, der er noget at kigge på.

Kan du uddybe, dit punkt med "læg i kurv"-knap

ellers mange tak for dine kommentarer

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg roder rundt efter fragtprisen, er den hemlig indtil man skal betale??

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I en af de 3 boks på forsiden, står der fragtfrit.

virker det ikke rigtig. ?

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Overall-design og GUI synes jeg fungerer bra. Det er lett å navigere, og fokus er holdt på de viktige elementene.

Men det er alltid rom for forbedringer - her er noen punkter

- De tre boksene på forsiden "inspiration", "månedens tilbud" og "Fragt frit" er litt uinspirerende
- "Fragt frit" bør være tydelig på alle sider, da det er et viktig selling point
- Bildene er litt livløse - juster hvitpunktet slik at det blir mer kontrast og liv i bildene
- På produktsidene ville jeg fjernet rammen rundt produktet - den tilfører ikke noe

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den gode kritik, vi kigger på det.

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest tillykke med jeres webshop! Jeg har ikke læst de andres posts så her får du det jeg tænkte:

- Lige i overkanten simpelt på design delen

- Relaterede varer, text vises selvom der er 0 for produktet. 

- Pin-it på produkt side, bruger det aldrig

- Når siden loader smutter hele siden helt ud til højre og springer ind (testet i Chrome)

- På en søgning fandt jeg et produkt uden billede, det så sådan ud: http://screencast.com/t/vSL5IkDodK (brug placeholder)

- Læg i kurv virker for neutral for mig 

- Ville skifte jeres billede viser til noget ala Fancybox 2 -->http://fancyapps.com/fancybox/  

- Alert box ved lig i kurv, ville nok foretrække enten at komme til kurv, eller lave et lille popup vindue med de 2 valg om at shoppe videre, eller gå til kassen.


Checkout forløb:

- Step 1: For at være helt ærlig mister jeg desværre posten lidt om ikke nuværende kunde, der er mange felter. --> http://screencast.com/t/yvT66pxctOt. Jeg bliver promtet for et par ting jeg synes der er unødvendige -> Password, Telefon. I har sat automatisk by fra postnummer på! Sådan :)

Det var lige lidt input herfra, tolk det endelig ikke negativt. God søndag! :) 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. jeg synes overordnet jeres hjemmeside er flot, men har ikke noget prof. look. 

Er det E-hjemmeside i bruger som host? erfarings mæssigt, kan jeg kun sige, at når man kommer længere og længere, bliver jeres behov for stort til e-hjemmeside og deres program er meget lukket i forhold til hvad man kan, med en webshop - de kan de godt have lidt svært ved at følge med, desværre.

Gave ide billede 8 vises ikke på min skærm. 

Når jeg klikker på læg i kurven, siger den er lagt i kurven, men der er ingen vare. Hmm? 

hvis jeg var jer/dig, ville jeg skønne mig at finde en ny host og få den lagt over i word press, eller få nogle til det. det kan gøre billigt og nemt. 

Jeg taler kun af bitter erfaring,det var en af de store fejl jeg begik da jeg startede, min første webshop, jeg lavede den senere om til en Affiliate side, som gav meget mere, for det er kun hvad e-hjemmeside er god til, og blogs. samt hvis man er nybegynder - er der gode redskaber i, men det fungere desværre ikke i længden. og slet ikke som webshop. 

håber i kan tåle lidt konstruktivt kritik 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)