Som hovedregel må du aldrig slette noget fra dit regnskab. Dog kan du lave en kreditnota på fakturaen, hvilket praktisk talt er det samme som at slette den, Eneste forskel er at du udligner den i regnskabet, og ikke sletter den 100 %
nej det ville være ulovligt hvis den er kørt i systemet som bogføring. Du kan bare lave en kreditnota på samme beløb (under salg samme sted som faktura) og bare tekste den - kreditnota faktura nr xxx - fejlkørsel - rettes mod ny faktura. Din kunde som fik fakturaen skal så ha kreditnotaen sammen med den nye korrekt faktura
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
det ser let ud synes jeg - ved siden af der hvor man vælger faktura, kan man vælge kreditnota. Jeg sidder på iapd så kan ikke lige checke, men ofte kan man også vælge en faktura, og så ud fra det vælge krediter - måske ude under mere, men ellers ligger kreditnota som en knap lige ved siden af faktura og jeg ville tro det var ret selvforklarende, eller skriv til deres support vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Man kan faktisk godt slette en faktura i Dinero. Den findes så stadigvæk i transaktionsspor mm.og det er derfor helt lovligt. Det er den slags der gør Dinero lettere end andre programmer. Her gør du det: