Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Hjælp med det IT tekniske/iværksætter med smule erfaring, mod betaling

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har tidligere oprettet en tråd hvor jeg søgte inspiration til mit nye projekt, hvilket jeg fik - tak :)

Nu er min næste udfordring, at jeg anser hele fasen med opstart af webshop, adwords, SEO, og hvilke andre fine ord der ellers flittigt bliver brugt, som uoverskuelig.
Derfor søger jeg en person (Gerne fra mit nærområde) der har mod på at hjælpe mig igennem alt dette.
Jeg skal nok stå for at poste de penge i projektet som det kræver. Mangler bare en til at hjælpe mig undervejs.
Derfor søger jeg en der har været igennem hele processen før, gerne med en form for succes.
Jeg kan tilbyde at man kan få del af overskuddet + jeg har en smule kapital jeg kan betale foruden til DIG.

For at opsumere: Jeg søger en der ikke vil gøre det for pengenes skyld, men fordi han/hun brænder for at hjælpe med at starte noget nyt op.
Det vil ikke være et partnerskab som sådan (medmindre det udvikler sig sådan, og interessen er der fra begge sider), men blot en hjælpende hånd, og mentor jeg kan spørge til råds, samt der kan hjælpe med div. opsætning osv.

Jeg vil hjertens gerne fortælle mere om kapital, ide, forretningsplan, mig selv osv. hvis dette har interesse :)

Ser frem til at høre fra dig!

Med venlig hilsen
Mikkel knudsen
 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)