Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Har brug for jeres mening om hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en ganske nystartet Webshop, ca. 6 mdr gammel og er rigtig glad for den. Jeg har haft folk (nogle af landets bedste E-handels eksperter, siger de selv) til at lave Google Adwords kampagne for mig, men efter at have kørt i 3 måneder, har det ikke givet så meget som ét eneste salg

Ifølge dem er det min hjemmeside der er problemet. I følge dem er der store forhindringer for kunden, der ikke bliver motiveret til køb pga. min hjemmeside. Det er bare ikke lykkedes mig endnu, at få ud af dem, hvad det er der er galt.

Så det er her jeg har brug for andres uforbeholdne mening. Jeg har brug for at I, der har lyst , gider at tage kig på siden og give mig jeres konstruktive mening til kende omkring dens kvalitet. Jeg er i syv sind, da jeg efterhånden har smidt så mange penge i den, uden at det har givet mig noget som helst, at jeg står foran en snarlig lukning, hvis ikke mine udgifter snart begynder at give bare lidt salg.

Jeg er klart over at det tager tid, og jeg forventer heller ikke det store, bare lidt salg ville være dejligt. Jeg gør alt hvad jeg kan på sociale medier, laver tilbud, kampagner, konkurrencer, nyhedsbreve..... alt hvad jeg kan, for at motivere folk til køb.

Der sker bare ikke rigtig noget!

Hjemmesiden hedder: www. pro-skincare.dk

På forhånd tak for jeres hjælp...

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

JEG HAR FÅET DETTE SVAR FRA DIREKTE I MIN INDBAKKE, MEN TÆNKER AT JEG VIL LÆGGE DET HERUD SOM EN DEL AF DEBATTEN :) SUSANNE

Hej Susanne

Jeg blev lidt grebet af dit indlægAmino, men da jeg så ville skrive til dig (efter at have tjekket din hjemmeside), kunne jeg ikke finde dit indlæg igen, så nu får du en mail via hjemmesiden. 
Jeg er ikke professionel SEO-person eller noget, men jeg har oversat mange hjemmesider og sidder som så mange andre hver dag på nettet og ser derfor mange eksempler på sider, som er mere eller mindre heldigt lavet - dårlige billeder, søgefunktionen fungerer ikke, sproget (som er mit gebet) er helt i skoven osv. Og jeg kan ikke sige andet, end at din hjemmeside for mig at se er ualmindeligt professionel - behagelig at se på (farver betyder meget, og du har valgt nogle beroligende og rare af slagsen), overskuelig, der er masser af info, som er tydeligt sat op, alting fungerer, og billederne er gode. Jeg var faktisk overrasket over, hvor cool den virkede (når man læser dit nødråb, kan man ikke undgå at tænke, at siden måtte være kluntet sat op på en eller anden måde), og ikke mindst er dit sprog tydeligt og uden stavefejl - det er også rart!
Ergo - jeg forstår ikke, hvorfor den ikke virker, men måske skiller den sig ikke nok ud? Jeg ved ikke, om der er mange i den branche, men det kunne måske være en forklaring. Eller at der er krise, så folk vil ikke forkæle sig selv med lækre hudprodukter?
Jeg tænkte på, om du har prøvet den ikke elektroniske vej - at få fremstillet en masse postkort med rigtig lækre billeder (sådan nogle man næsten får lyst til at hænge op derhjemme, ikke sådan nogle rædselsfulde reklamekort!), som kan lægges rundt omkring på caféer o.l. i Århus fx (jeg kan se, du bor i Kolind), hvor du fx gør opmærksom på, at Kalahari er HELT NYT og HEL NATURLIGT og HELT FANTASTISK. Jeg ved det ikke, men måske var det en mulighed - jeg tager da nogle gange selv den slags kort med for at huske adressen, og så slår jeg det op, når jeg kommer hjem. Fx kunne man bruge Vistaprint, som er lidt nogle krejlere, men de laver flotte kort og visitkort og al den slags, men det kræver selvfølgelig, at man poster endnu flere penge i projektet. 
Det virker måske sært, at jeg bruger så lang tid på at skrive til dig, men da jeg selv overvejer at blive selvstændig, blev jeg som sagt bare grebet af din historie, og jeg er ked af, at jeg ikke kan komme med lige dét ene geniale forslag, som du står og mangler. Jeg kan kun rose din hjemmeside og sige: Giv ikke op, det MÅ kunne lykkes, også uden at man skal til at bilde folk ind, at de kommer til at se 25 år yngre ud ved hjælp af naturlige ingredienser - måske er tiden mere til botox (desværre, det ser ikke godt ud til de fleste), men det er DIG, der skal lave om på det!
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det og håber, alt dit arbejde kommer til at tjene sig ind. 
Har du i øvrigt overvejet at få siden oversat til fx svensk, så du kunne nå ud til at bredere publikum?
Med venlig hilsen
Nanna  
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

OG HER MIT SVAR TIL NANNA :)

Kære Nanna

Jeg har lagt din søde mail ind som et indlæg til debatten så andre kan se den. Jeg lægger også mit svar ud :)

1000 tak for din respons! Og virkelig dejligt at høre at du synes min hjemmeside ser fornuftig ud. Det synes jeg jo også selv og der ligger virkelig mange tanker og ikke mindst arbejdstimer i, at få den til at fremstå professionel og indbydende.

Jeg forstår det jo heller ikke, men fakta er, at der er noget der ikke fungere.

Jeg er så heldig, at min søde mand selv er ansat i en grafisk virksomhed, så alt på tryk kan jeg få fremstillet stort set gratis, og jeg kunne helt sikkert også gøre mere i den retning. Jeg har gjort meget, men ikke lagt postkort ud, så tak for den ide :)

Jeg har overvejet at få oversat hjemmesiden, men det er jo igen endnu en udgift som må vente til der er kapital til det.

Men jeg hænger fortsat i og kæmper med næb og kløer og forsøger at bevarer det positive sind :)

Tak, og rigtig god weekend :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har set lidt på din side og i mine øjne er den ok, ikke fantastisk flot men ok.
Dit store problem er nok at den er ukendt og der ikke er ret mange der linker til den (kun 9 sider)

Adwords er glimrende hvis ellers det sættes korrekt op, her hos Bærbar.com bruger vi adwords og har gjort det i mange år og vi får også hjælp til det og her kommer så det lidt sjove:

Vi har brugt de store på markedet og lidt groft sagt gav det ikke en skid.
Vi har også brugt nogle noget mindre med helt andre budgetter og her virkede det godt, jeg ved ikke om det vil virke for dig.

Måske ville jeg bruge nogle penge på SEO optimering af sitet, tag evt. fat i Thomas Rosenstand, han er en af de bedste og absolut ikke en af de dyreste.
Om han ved noget om adwords kan jeg ikke sige men spørg ham.

Grunden til jeg nævner ham er at foruden SEO optimering så kan han også hjælpe dig med at få link til din butik og det er noget der på længere sigt vil gøre din butik kendt og derved give dig bedre placeringer i Googles organiske visning - det kunne du godt bruge.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Nogle få tips jeg ville prøve af, som jeg lige umiddelbart kunne seSmile:

- Din forside

Jeg ved ikke hvor meget du linker til denne i AdWords, men med webshops handler det jo om at minimere antallet af kliks en besøgende skal foretage sig for at udføre en handling og din forside giver mig for meget informationSmile. Hvis jeg er klikkede ind på en webshop vil jeg se produkter - så mit forslag er at teste om det ikke ville blive bedre med en forside "De mest populære produkter" og så længere nede på siden i en anden ramme vise det med "min vision mm"....

Kan se at du har Analytics på din hjemmeside - tjek bouncerate på forsiden og se om den er for høj, så har du dit incitament til at lave ændringen.

- Farver på købsknap

På denne url http://pro-skincare.dk/index.php/haarpleje.html ser jeg nogle af dine produkter, men med en rød knap. Rød signalerer fare og no go - mit forslag er at prøve en anden farve. Måske med grøn som så mange andre bruger. Kig på nogle af de bedste webshops i DK og bliv inspirereret af købsknapper. nicehair.dk, billigvoks.dk og billigvvs.dk

- Har du sat e-handelssporing op i Analytics?

Bare lige hurtige findings fra min side af - held og lykke med webshoppen.

Mvh

-

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for jeres input.

Et af mine store store problemer og som jeg i første omgang søgte hjælp til, er én til at nørde rundt i Analytics for mig. Jeg ved, at det stor betydning at kunne analysere på de data der findes der, men for mig er det et ubestigligt bjerg. Jeg har ikke tålmodigheden og andre talenter til at forstå det, så hvis der er nogen derude, der kunne have lyst til at hjælpe mig der ville jeg være ovenud lykkelig :)

Jeg er efterhånden godt klar over at jeg skal have lavet min forside om. Det er lagt i støbeskeen. Men den Adwords kampagne jeg har haft kørende har været på brands og produkter og der har landingssiden ikke været forsiden. Kampagnen er dog sat på pause, da jeg har været nød til at lukke for den magnet der bare sugede mine penge ned i et sort hul, der intet gav. Der er sat sporingskoder ind og der er intet konverteret.

Mine røde knapper er lige lavet røde, de var grønne før, men én mente at de var for usynlige.... og så kan jeg huske at Casper Blom til et foredrag sagde, at han havde prøvet med røde knapper, selvom det normalt er et no go, men det virkede over al forventning. Men måske jeg skulle lave dem blå i stedet.

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Pro-Skincare.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input :)

Jeg ved linkbuilding er vigtig, og jeg har også prøvet selv og brugt penge på at få bloggere til at linke... langt flere end 9 har linket fra deres blog (har naturligvis tjekket), så det undrer mig der kun er 9. Hvor og hvordan får du den information?

Men ja, det skal jeg nok også gøre noget ved. Ved du, om man kan gøre mere selv uden at skulle poste flere penge ind et sted?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det store problem er, at det ikke ligner en webshop. Det er faktisk kun betalingskort-ikonerne, som indikerer, at der kan købes varer, ellers ligner det faktisk bare en hjemmeside.

Jeg forstår godt, at du ikke kan sælge noget! og selvom din side er behagelig og informativ, så skal du altså sørge for, at få dine varer frem på forsiden, så kunderne kan se dem lige med det samme, og meget gerne lægge i kurv direkte fra forsiden.

Så simpelt er det faktisk :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Jeg er ked af at læse at du ikke har held med at få din webshop til at køre rundt. Der er derimod nogle ting som du kan/bør gøre, og som ikke koster alverdens penge, men derimod tid - og den må du jo have, indtil der kommer gang i biksen :-)

Jeg har taget et kig på din side, og ganske rigtigt, som mange andre skriver, virker den ikke rodet eller uoverskuelig, men jeg har svært ved at se hvad du med din side kan gøre for MIG. Jeg kan finde masser af information om dig på din side, men hvad med mig? Jeg kommer til din side som kunde... og det første jeg tænker er hvad kan du gøre for mig? Jeg leder og leder... "Hudpleje og rådgivning til den bevidste forbruger", og en masse billeder og tekst der skifter hvert 3. sekund på forsiden. Hvad skal jeg med det?

Din side ville være SUPERLÆKKER hvis du kunne fremhæve alle de eksklusive produkter på forsiden, så jeg får et let overblik over hvad du kan tilbyde mig, og jeg kan se det med billeder. Bare for at nævne ét eksempel ud af mange - www.matas.dk - se hvad de har på deres forside, og lær hvad der gør dem til en succesfuld webshop. Forsiden emmer af produkter, gaveidéer og sæsonrelevans. Noget som du i din branche må og SKAL udnytte - det er snart jul, så hvad med at sælge særlige gavepakker eller gaveæsker? 

Og skal du igang med en masse LINKBUILDING:

Skab dig et ry som ekspert indenfor dit felt - rådgiv til højre og venstre på alle de fora du kan opstøve på nettet - fremsend nye, lækre produkter til udvalgte bloggere, som du forestiller dig vil lave et fedt indlæg ud af det til deres brugere. SÅDAN skaber du omtale. Brug Youtube til at forklare dig og til at fremvise dine produkter, det kan eksempelvis være cremer, hvor du demonstrerer konsistensen osv., det er kun fantasien der sætter grænser. 

BOTTOMLINE:


LAD VÆRE MED AT BETALE "EKSPERTER" tusindvis af kroner for at hjælpe dig - hjælp dig selv, og bliv klogere. Det er for let at betale andre for at gøre det, og som du har konstateret er det ikke altid de er til meget hjælp. Det er bedre at du lærer det selv - det er gratis, og du får god kontakt med alle dem der kunne være interesserede i dine produkter. Lav din egen blog, hvor du skriver om skønhed, hudpleje osv., lav en facebookgruppe, skab debat om kosmetik og emner der er relevante i forhold til din side. 

Og gå så ind på www.marketers.dk og skriv dig på ventelisten - det vil du helt sikkert ikke fortryde, og der er helt ekstremt meget hjælp at hente derinde :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst de andres indlæg, og jeg er enig. Inden du søger løsninger, så find ud af, hvad problemet egentlig er: At webshoppen ikke ses, eller at brugerne ikke køber noget - eller begge dele.

Jeg har lavet en kort video for nogle kommentarer og forslag, som du kan se her:

">Feedback på pro-skincare.dk

Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)