Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på hjemmesider med 50000 unikke besøg

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino


Vi har et rigtig godt introduktionstilbud til dig! Du har mulighed for at få vist en bannerannonce til over 50.000 unikke besøgende og med 400.000 sidevisninger.
Dette til en lav pris på 10.000 kr. ex. moms for én måned.

Det svarer til en CPM (pris pr. 1.000 sidevisninger) på kun 25, selvom markedsprisen typisk ligger på en CPM = 60-120.


Det er en unik mulighed for at udbrede kendskabet til dit produkt/brand, eller hvis du gerne vil etablere dig på markedet.

Freewebsite er en hjemmesideservice med over 50.000 brugere. Det er på alle disse hjemmesider din bannerannonce vil blive vist.
Du vil derfor komme ud til en bred målgruppe, hvorfor du vil få mest glæde af annonceringen, hvis du har et produkt/service der appellerer bredt.

Bannerannoncen vil blive en fast del af hjemmesiderne i perioden. Ønskes der en rotation mellem flere annoncører kan det arrangeres, og prisen bliver halveret/tredelt tilsvarende.

Eksempel



Har du interesse i annonceringsmuligheden eller ønsker at læse nærmere, kan du gøre det ved at klikke her.


Nyhedsbreve
Skulle du have lyst til at annoncere i vores nyhedsbreve, er du velkommen til at kontakte os.


I kan henvende jer via PB eller på simon(a)freewebsite.dk

Kan I have en god dag derude!

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er de 400k visninger fra Danmark?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være rigtig aktuelt hvis du forklare hvem dine besøgende er, målgruppen og hvad er personas på dine besøgende?

10.000 kr er alt for dyrt i forhold til hvad jeg kender til, desværre så klikker de 50.000 jo ikke på et banner :) det gør 5000 måske, hvis det god eksponering og gode bannere.

Ellers godt at komme med et tilbud, kan jo være guld værd for den rette shop.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilia, en rigtig stor del af sidevisningerne kommer fra Danmark. Det er svært at sætte præcist tal på, men i hvert fald 80%, vil jeg vurdere. 

Jesper, tak for din feedback. Vi har desværre ikke alle de data vil kunne ønske, da det hovedsageligt er sidevisninger på vores brugeres hjemmesider. Hvad angår prisen, så undrer det mig du mener den er høj. Specielt når CPM mange steder ligger på 50 - 120, mens vores introtilbud ligger på 25. 

Og 5000 besøg for 10.000 kr. er vel heller ikke en speciel høj klikpris, i særlig mange brancher.

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Freewebsite:

Emilia, en rigtig stor del af sidevisningerne kommer fra Danmark. Det er svært at sætte præcist tal på, men i hvert fald 80%, vil jeg vurdere. 

Jesper, tak for din feedback. Vi har desværre ikke alle de data vil kunne ønske, da det hovedsageligt er sidevisninger på vores brugeres hjemmesider. Hvad angår prisen, så undrer det mig du mener den er høj. Specielt når CPM mange steder ligger på 50 - 120, mens vores introtilbud ligger på 25. 

Og 5000 besøg for 10.000 kr. er vel heller ikke en speciel høj klikpris, i særlig mange brancher.

Men man rammer meget bredt her. Så 10% vil jeg mene er meget optimistisk. 2 kr. er også ret meget, når det ikke er mere målrettet.

Kunne ellers godt have været interesseret.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver os alt alt for dyrt for mig.

De har en alt for høj Bounce rate og konvertere virkelig dårligt.

Kom med noget brugbart statestik over dine besøgende så det nemmere for andre.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke få regnestykket til at gå op.
Hvis i har 50.000 brugere, må man antage at det er 50.000 websites der annonceres på? 
Derfor virker det meget mærkeligt med kun 50.000  unikke besøg.
Er der noget jeg ikke forstår? 

 Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilia85:

Freewebsite:

Emilia, en rigtig stor del af sidevisningerne kommer fra Danmark. Det er svært at sætte præcist tal på, men i hvert fald 80%, vil jeg vurdere. 

Jesper, tak for din feedback. Vi har desværre ikke alle de data vil kunne ønske, da det hovedsageligt er sidevisninger på vores brugeres hjemmesider. Hvad angår prisen, så undrer det mig du mener den er høj. Specielt når CPM mange steder ligger på 50 - 120, mens vores introtilbud ligger på 25. 

Og 5000 besøg for 10.000 kr. er vel heller ikke en speciel høj klikpris, i særlig mange brancher.

Men man rammer meget bredt her. Så 10% vil jeg mene er meget optimistisk. 2 kr. er også ret meget, når det ikke er mere målrettet.

Kunne ellers godt have været interesseret.

 

0,5 - 1 % er nok mere realistisk, dog stadig højt sat, afhængig af relavans og kvalitet på annoncen.

Tallene jeg fik oplyst fra et af de store sites herhjemme - kun med danske brugere - var tilsvarende mellem 0,1 - 0,5 %.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt konceptet.

På hjemmesiden står der "Gratis og reklamefri"
Hvordan kan der så være bannerannoncer på 400.000 sidevisninger? 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange svar i tråden. 

De 400.000 sidevisninger er primært på selve hjemmesiderne. Vi har over 50.000 brugere og dermed over 50.000 hjemmesider at annoncere på. Men nu er det ikke nødvendigvis alle disse, der er lige besøgte hver måned. 

Det er derfor ikke en klassisk form for annoncering, som på de helt store sites i Danmark. 

Hvis nogle har interesse i at annoncere, men føler prisen er for høj, så send en PB. Så vil jeg prøve at finde en god løsning. 

Vi fremsender gerne dokumentation fra Analytics til interesserede, men ønsker ikke at fremvise det offentligt i tråden her. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)