Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger produktions virksomhed i Europa, som kan producere kvalitets polo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med en ven startet virksomhed op, og vi skal sælge polo til mænd. Vi forventer at bestille 8 forskellige modeller i henholdvis 4 kortærmerede og 4 langærmerede. Vi bestiller 100 stk. hjem af hver. Vi står og mangle en producent som kan yde en god kvalitet af tøjet, da vi ikke vil spare på kvaliteten!

Er her nogen som kan hjælpe os med nogen kontakter eller andre væsentlige råd - så vil vi sætte stor pris på det.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på tøjproducent herinde, så vil du se hvor mange der har spurgt efter det samme og at der dermed er en masse kontakter som du kan henvende dig til..

Omkring gode råd, så synes jeg du skal holde dine udgifter få og lave i opstarten, og ikke slå for stort brød op. Der er mange flere webshops som gør det samme og der er ikke brug for dem alle, hvorfor mange lukker rigtig hurtigt!

Så bestil lidt hjem og se om det kan holde.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver intet om hvad du for står ved kvalitet eller hvad materialer der er du ønsker.  Har overhoved nogen erfaring med produktion eller professionelt indkøb af tøj ?  ellers bør du nok søge prof. rådgivning hvis nogen der har erfaring med produktion i udlandet.

 

 

 

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Ravn :) I må simpelthen gøre jer basale tanker om produktet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)