Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mamut?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 Er der nogen der har erfaring med regskabsprogram MAMUT?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør mig i disse dage nogle meget konkrete erfaringer med Mamut, og jeg har ikke kunnet finde en bogholder, som allerede har erfaring med programmet, selvom jeg har søgt.

Det fungerer udmærket. Ikke hurtigt og fleksibelt, som f.eks. SummaSummarum, der er mange opsætningsmuligheder, og den kunde, som har købt pakken, er endt med at betale rigtig mange penge for den. Men han har valgt at skifte, fordi han havde brug for nogle funktioner omkring lagerstyring, hvor Mamut kan klare mere end e-conomic, Summa, SALDI, Revilution og standardudgaven af C5 (men kunne løses med tilretninger).

Mamut er ikke primært et regnskabsprogram med et crm-system. Der er høj fokus på kunde- og kontaktmodulet og opbygningen viser med al tydelighed, at det er her, den stærke side findes. Jeg ville ikke vælge det som regnskabsprogram, hvis ikke der er brug for de øvrige funktioner, altså et stort kundemodul og evt. varelagerstyring med mange muligheder. Og der er nogle gode funktioner omkring fakturering og bogføring med fremmed valuta.

Mamut er norsk, og oversættelsen til dansk er middelmådig, er er mange udtryk, som ikke er de samme, som dem vi kender fra de øvrige regnskabsprogrammer.

Men det fungerer udmærket. Langsommeligt, men korrekt. Det kan sagtens bruges.

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar. Der siges at den kan integreres på hjemmesiden med hensyn til lagerstyring. Jeg skal også bruge den til fakturering, samt bogføring.

 Mon ikke man kan brøve programmet først, inden man tager beslutningen?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi prøvede i sin tid et tilbud fra mamut hvor man kunne få tilsendt en gratis version.

Jeg må indrømme jeg ikke var særlig imponeret, og jeg gav op ret hurtigt efter at have kæmpet med få ændret fakturalayout.

 Nu er jeg så åbenbart kommet på en : send-mig-tonsvis-af-mail liste hos mamut, så der går ikke en uge før jeg modtager endnu et fint tilbud fra Mamut folkene, og i ny og næ giver de mig også et kald for at høre om jeg er tilfreds med det software jeg ikke benytter og aldrig har benyttet.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Har været ude for præcist samme som Martin..

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Jeg prøver stadig det med mamut jeg har bare alene den sidste uge modtaget 3 mails fra den, og jeg var heller ikke særlig tilfreds med deres produkt. :(

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Æh, man kan da bare framelde sig deres mails? Det har jeg gjort uden problemer. Whisper

~
Anja

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Æh, man kan da bare framelde sig deres mails? Det har jeg gjort uden problemer. Whisper

~
Anja



Ja det ville jeg jo også mene, dejligt nemt og simpel mener endda de har et fint afmeld nyhedsbrev i deres mails, men ligelidt har det hjulpet for mig. Har dog ikke fået noget på det sidste efter jeg skrev personligt til dem, men det er mindre end en uge siden de gav mig et kald og ville høre om jeg nu var tilfreds med den løsning jeg brugte og om det ikke var på tide at opgradere til noget andet.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal dog nævnes at det er ganske flinke mennesker, de er til at snakke med og er altid venlige, det minder på ingen måde om annoncehajerne, siger man at man ikke har tiden eller ikke lyst til at høre på dem da man ikke længere bruger deres produkt er de fuldt ud forståelige for det.

Og eftersom den pakke jeg fik i sin tid var gratis, kan man vel sige det er helt okay at de efterfølgende forsøger at lave noget salg på mig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mamut er helt igennem ok. Jeg kender ikke deres produkter, men firmaet ejes af en af Norges mest succesrige iværksættere. Han er en vældig flink mand og han gør det rigtigt godt i sit hjemland. Den adm. direktør i Danmark kender jeg og han er også en fin fyr.

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)