Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønniveau_projektleder_hvad kan jeg forlange?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
Jeg ligger pt. i samtaler og forhandling med et stort bureau herhjemme vedr. en stilling som projektleder, med ansvar for et stort internationalt brand.
Stillingen er slået op, men jeg er blevet "peget på" af interne kilder i virksomheden. Samtale er overstået og nu vil de gerne præsentere mig for afdelingen og de andre ledere, kreative, etc.
Mit spørgsmål er, hvad kan jeg forlange i løn, pension, goder, etc. Hvad er niveauet?
 
Mvh. Thomas
 
P.s. kommer med 10 års erfaring i web og digitale medier og 5 år som producent/projektleder.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer vel lidt an på hvor mange goder, du gerne vil have.

Mulighederne er jo meget store, f.eks. fri tlf (både mobil og fastnet), internet, avis, forsikring, bil/transport, ekstra ferie, rejser o.m.a.
 
Desto flere goder du vil have, desto lavere realløn...
 
Men at du blive beskattet af flere af dem, så du skal virkelig have brug for dem, for at det ikke skal blive for dyrt for dig!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo prøve at lege lidt med den løntjek funktion der er på JobIndex.dk - jeg har sommetider leget lidt med den, men på den omvendte måde. Altså hvilken løn bør man tilbyde en medarbejder med en given erfaring/uddannelse etc.

Funktionen kan bruges som et fingerpeg, men der er som regel et enormt stort afvigelsesinterval på, så jeg ved ikke om den reelt kan bruges til noget.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/20/2006 11:47:49 AM
Forfatter:Opstarteren

Mit spørgsmål er, hvad kan jeg forlange i løn, pension, goder, etc. Hvad er niveauet?




Hvor meget er du værd?
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så goder er ikke altid at foretrække, mener i. Jeg ved ADSL, telefon, pension og avis er med, som selvfølge for den virksomhed. Og så har de rigtig fede kunder, som jo for mig også er en gode i sig selv...

Og hvad jeg er værd - 40K havde jeg tænkt mig som udgangspunkt. Jeg har jo eget firma, som i så fald skal drosles helt ned/lukkes med det værditab (som er svært at opgøre) til følge.
Men er det udgangspunkt helt hen i skoven, eller for lidt?
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er meget svært at sige når jeg ikke ved mere om dig.. projektledere kan på retfærdig vis aflønnes med alt lige fra 15.000-100.000+
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du skal lukke dit firma, så skal du jo se på hvad tjener i firmaet på nuværende tidspunkt og hvad du evt. ville kunne tjene, hvis du ikke lukkede firmaet...

Dette skal jo godtgøres i din løn!

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis det vi snakkede om i går - under samtalen, hvad de havde fuld forståelse for.

Deres grundløn for min stilling ligger på 32K - og så skal jeg vel have en del oveni for at lukke firmaet ned.

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved jeg godt.... og mange piger uden udannelse (undskyld hunkønnet) kalder sig projektledere - specielt i de gode gamle dot.com dage..... så stillingsbetegnelsen er altid diffus.
 
Men lad, mig sig sådan at min erfaring er grundig med ansvar for kunder som, 3-mobil, Saga Furs, Kopenhagen Fur og en masse adnre fashion og High End brands, igennem en del år efterhånden.
 
 
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg var dig ville jeg sandsynligvis en del længere op.. 45-50k lyder mere passende.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)