Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passer vores website til vores målgruppe?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi er en nyopstartet virksomhed ved navn KlubMagasin.dk, vi sælger en ny form for nyhedsbreve/klubblade for amatørforeninger, samt hjælper dem med at forøge deres sponsorindtægter.

Vores hjemmeside er www.KlubMagasin.dk som vi selv har stået for at få op at køre. Vi føler nu at siden er komplet (der mangler dog lige et billede af os inde under "Om os" delen), men hvad siger I?

Er websiden professionel nok? Er den FOR professionel? Skræmmer den potentielle kunder væk? Lokker den potentielle kunder til?

Alt feedback og kritik er velkommen, så længe det er konstruktiv.

www.KlubMagasin.dk  

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske fint Avada theme. Det er jo lyst og åbent, i kan altid prøve at splitteste. 

God aften

/Martin

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser meget proffesionel ud og det bør den nok også gøre. Men hvad et eksempel på et sådan magasin, som er omtalt på websitet? Sådan et gad jeg da godt at se! (Selvom jeg ikke har en forening!)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Holst:

Du kan se et eksempel på et magasin under vores produktside på: http://klubmagasin.dk/?page_id=4102 :-)

Okay! Blev bare i tvivl om det var et slagskatalog eller en demo! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja okay, god pointe. Kan jo være du ikke er den eneste der tænker det.

Vi har ingen referencer endnu, derfor kan jeg kun vise dig vores test-magasin.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Holst:
Ja okay, god pointe. Kan jo være du ikke er den eneste der tænker det.

Vi har ingen referencer endnu, derfor kan jeg kun vise dig vores test-magasin.

Men det for i jo senere! :) Så når i har dem, så vil jeg da gerne se et rigtigt katalog fra en forening! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg med glæde vise dig til den tid. Der går forhåbentlig ikke så længe! 

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Jeg synes I har fået bygget en rigtig flot og indbydende side op. Det kan I sagtens være super stolte over. Personlig tror jeg, at det vil være pænere at gå efter en grøn skrift i slideren i stedet for grøn baggrund på teksten. I kan jo teste det og se om det spiller.

God dag til jer alle, 

Anders Hasselstrøm

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hasselstrom:
Personlig tror jeg, at det vil være pænere at gå efter en grøn skrift i slideren i stedet for grøn baggrund på teksten.

Har prøvet at lave ét slide med den grønne skrift på slideren, og ét slide med den gamle skrift (sort skrift med grøn baggrund). Kan lide begge faktisk - og det fik mig også lige til at omformulere/omskrive det som der stod på det aller første slide :-)

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)