Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Syerske / Systue / søges til lille produktion af simpelt dametøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte et mindre beklædnings firma op ( skandinavisk dametøj ) Efter grundig undersøgelse er jeg nået frem til at det ikke kan betale sig at starte ud med at flytte sin produktion samt udarbejdelse af prototyper til udlandet i første omgang. Jeg søger derfor en dansk systue/ skrædder eller konstruktør, det kan også være en privatperson. - som kan give en pris på hvad det vil koste at fremstille ca. 20 prototyper, samt hvad det vil koste at producere ca. 30 stk af hver styles.

Skriv gerne hvis det skulle have interesse eller du har et godt råd om hvem jeg kan kontakte ! :)

Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg hopper lige med på en "lytter", da jeg vil starte en produktion op med børnetøj og heller ikke vil til udlandet - og mangler også et godt sted at få det syet:-)

Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine Overby

Jeg er en kvinde på 33 år og uddannet designer, konstruktør og skrædder og kan derfor hjælpe dig med processen - fra ide til det endelige produkt og kan ligeledes fremstille både prototyper og et endelig produkt. Jeg har stor erfaring i at sy alt lige fra brudekjole, bluser, kjoler, nederdele, korsetter osv.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på design.sind@gmail.com

Med venlig hilsen

Trine-maj

Fra Nr. Alslev 4840
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er freelance syerske privat bor på Falster er ikke særlig dyr for nærmere ring 30892150

vh

Anne

Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Det lyder rigtig spændende!

Jeg vil meget gerne høre mere om dit projekt :)

Du kan skrive til mig på beritlea@gmail.com eller ring 53708002

Jeg har lige fået gang i min systue. Jeg har tidligere syet prototyper for mindre danske tøjformaer.

Lad mig høre hvortil du er nået.

VH Berit Lea Persson

Kbn V

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)