Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opstartet webdesigner/programmør søger hjælp til implementering på webhotel af erfarne folk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  pixelmonkeydk Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg har et spørgsmål til der erfarne webdesignere, programmører og webhostere.

Jeg er nyopstartet som Freelance webdesigner, og har fat i et par mulige kunder. Problemet ved mig, er jeg er meget "nervøs" omkring implementering, i det de allerede er hostet et andet sted end det jeg bruger. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i gør mht. Deres nuv. Mails osv. Hvis i konverterer dem til et andet webhotel?
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad du mener med osv., men omkring mail så er det rimelig nemt en måde som alle kan finde ud af er via  din mailclient, opret både ny og gammel konto og træk fra den gamle konto til den nye og vupti er den del flyttet.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din host er det mindste kundeorienteret, hjælper de dig med at konsolidere det hele for dig, så du ikke skal tænke og bekymre dig om sådan noget. Du skal koncentrere dig om design, og din host skal koncentrere sig om din infrastruktur og konsolidering!

Tag derfor en snak med din account manager, og få talt alle din optioner igennem med ham :) 

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)