Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leveringstid fra Kina EMS vs. DHL/UPS vs. China Post

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager dette lange for tråden irrelevante indlæg, men her følger svar på tiltale:

Hej Ravn

Her er mit synspunkt:

Jeg bruger selv amino som et opslagsværk eller en opslagstavle. Jeg kan her finde svar på spørgsmål, som kan være svære at finde andre steder.

De svar jeg læser har ofte værdi selv, når de er adskillige år gamle. Jeg har værdsat når forskellige parter opdaterer tråden med nye vilkår, priser osv. fordi det gør det nemt for mig at finde de relevante svar.

Jeg har forsøgt at levere det samme, som jeg selv værdsætter. Jeg har svaret på direkte spørgsmål om priser og oplyst om forskellige procedurer og vigtige detaljer at være opmærksom på. Vel at mærke i kommercielt navn. Jeg giver mig ikke ud for at være andet end jeg er, og står ved at jeg er en iværksætter der kommer fra en virksomhed, og repræsenterer den virksomhed.

(Hvem er du i øvrigt Ravn?)

Når jeg læser Aminos forumretningslinjer og spørger Aminos kundeservice, så fortæller de at det jeg gør er fuldt tilladt, og faktisk værdsat, fordi det holder tråden anvendelig. En problemstilling forsvinder jo ikke nødvendigvis blot fordi en dato skifter.

Jeg skriver jo også netop: “Hej Jimmi og andre med lignende problemstilling i dag...”

Så hvorfor kommenterer du i flere af mine indlæg på, at nogle af dem er af ældre dato?

Nu ved jeg ikke, hvordan du bruger Amino, som den superbruger du er, og jeg skal heller ikke blande mig i, hvad du skriver. Af samme årsag kan det undre mig lidt, at du føler behovet for at fortælle mig, hvad jeg skal skrive.

Har jeg provokeret dig eller stødt dig på nogen måde?

Mener du at Aminos brugere er for dumme til selv at kunne vurdere værdien af mit indlæg, og har brug for din hjælp til at tolke mine ord?

Måske kunne du også uddybe hvorfor dine indlæg er fine, og mine er useriøse og desperate? Jeg søger at blive klogere hver dag, og vil værdsætte hvis der er noget jeg kan lære.

Din kommentar fik mig eksempelvis til at læse definitionen af hvad spam er:

Wiki: "Spam er en betegnelse for reklamer, man ikke selv har bedt om, som sendes via e-mail eller i nyhedsgrupper… Spammail udsendes fra en afsender, der almindeligvis søger at skjule sin egentlige identitet ligesom han – med forskellige metoder – opsnapper e-mailadresser fra intetanende, der surfer på internettet."

Da mit indlæg udelukkende er en del af en tråd der er startet med henblik på at få viden eller priser om fragt, og det er det jeg svarer på, ikke via mail, ikke uopfordret og med klar og tydelig identitet, så undres jeg igen. Hvorfor har du travlt med at kalde mine indlæg for spam? Mellem os to har du ca 8500 indlæg, og jeg har ikke engang 50 endnu. Men du mener at jeg oversvømmer dette forum? Er det fordi jeg er fra en virksomhed og tilbyder et egentligt produkt? Modsat alle de andre iværksættere der kommer på Amino...?

Ja undskyld, men jeg forstå bare ikke helt hvad det er du vil.

Mvh

Nicolaj Christiansen
Pakke.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Jeg beklager, men hvis du ikke forholder dig til de argumenter jeg præsenterer dig for, men blot fortsætter med at give mig din nedladende mening om mine indlæg, så ser jeg ikke nogen grund til at fortsat at fylde denne tråd med debat. Hvis du har noget seriøst så skriv her. Eventuel fortsat personlig smagsdommeri må du meget gerne smide i min indbakke i stedet, så andre kan blive fri for usaglige personangreb.

Jeg har personligt ikke behov for at vide hvad du synes om mine indlæg. Når du kalder det tæppebombning, spam, desperat, useriøst og lignende, så udelukker du dig selv og dine indlæg fra anvendelighed i min verden, for hvad skal jeg bruge din usaglige mening til?

Jeg er ikke småfornærmet - heller ikke selvom du igen lægger motiver, hensigter og følelser i min mund - men jeg er ærligt talt træt af at du går uden for trådens emne, for at kritisere mig og mine indlæg uden saglig begrundelse.

Ja, jeg skriver indtil videre kun om et emne. Og hvad så? Skal man da vide noget om mange emner for at få tilladelse af dig til at skrive på Amino?

Og ja, budskabet handler primært om fragt - sjovt nok fordi jeg repræsenterer en fragtvirksomhed. Der er dog andet end prisen jeg kommenterer, men så langt nåede du tilsyneladende ikke, før du besluttede dig for at kaste dom over mig og mine indlæg.

Du har ganske uopfordret valgt at kritisere mig her offentligt i forummet. Jeg har derfor også forsvaret mig offentligt, men vil hermed KRAFTIGT opfordre til, at du fremadrettet viser mere anstændighed, og lader være med at tage andre læsere som gidsel, og i stedet skriver til mig direkte hvis du har et problem.

Du skriver at jeg skal stoppe - hvorfor? Fordi du synes det???

Der skulle gerne være plads til forskellighed på et forum.

Du har din stil, og jeg respekterer dig for dine mange venlige indlæg til andre. Fortsæt endelig med det. 
Jeg har også min stil, og jeg hjælper og "reklamerer" på min måde ved at svare sagligt på trådenes spørgsmål, og jeg håber at jeg fremadrettet kan skrive mine indlæg, uden at jeg skal have dem godkendt af dig? 

Mvh

Nicolaj Christiansen
Pakke.dk 

Tilmeldt 13. Aug 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kina post tager alt for lang tid, og for stor risiko for at pakken bliver væk. Så skal det i hvert fald ikke være ting med en alt for stor værdi i pakken. Sender helst sportbart via https://www.pakke.dk/ups Yes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)