Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritisér hj.side - få Wellness CD

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Hjælp mig med kritik af min hjemmeside Lovebuilding og få en gratis og skøn Spa og Wellness CD tilsendt - evt. til en du holder af! (7 stk./først til mølle/anonymt).  

Alt hvad du skal gøre er at besvare 8 spørgsmål, herunder oprette en gratis test-leverandør-annonce hos mig, og bruge dit dankort til at teste min webshop med, uden at jeg trækker penge fra din konto (udover evt. det lille nødv. dk-gebyr?)?

SEND LIGE ET SV:JA TIL MIG, HVIS DU VIL VÆRE MED, SÅ FÅR DU SVAR TILBAGE OG KAN GÅ I GANG MED AT SVARE, HVIS DU GIDER. ALLE ER VELKOMNE. 

Spørgsmålene handler om min portal www.lovebuilding.dk . 

1. Søg på www.google.dk efter noget til et parforhold eller en kæreste. Fortæl mig hvad du søger på, og om du da finder lovebuilding, sådan lige i de første billeder.

2. Kig på www.lovebuilding.dk Hvad er det første du ser/så på forsiden? Hvad får du først lyst til at klikke videre på?

Uanset om du har været på siderne før, så klik lidt rundt og beskriv efter 5 minutter, med få sætninger.

3. Hvad kan man bedst få ud af denne hjemmeside/hvem er den rettet imod (alder/folk) tror du

4. Er der noget, som især falder dig i øjnene og som du vil kritisere/rette/ønske dig anderledes (udover at der findes næsten tomme kategorier)?

5. Hvilken browser brugte du til at besøge lovebuilding med? (Explorer?/Firefox?)

6. Kan du nemt finde nyhedsbrevet, leverandør-listen, vores mail-adr. og den cd, som du skal bestille/ha' tilsendt?

Test af ny Leverandør-liste

7. Lav en test-annonce med foto og se hvad der sker, om du støder på problemer. Det skulle ikke tage mere end minutter. Jeg sletter alt bagefter igen. Du behøver ikke vente på accept af annoncen. Bare fortæl mig, om du kom så langt, som til at få den sendt afsted, og hvad der ellers sker for dig, og om du får en svar-mail, som giver mening. 

Test af Webshop

8. Find den ovennævnte Spa og Welness CD volume 2 , vælg og køb den med dit Dankort. Udfyld det sted, den skal sendes til, og når der kommer et tydeligt tekstfelt op i forløbet, så skriv GRATIS HELTINDE CD, samt evt. den tekst, der skal stå i et kort, hvis du vil ha' tilsendt cd'en til én, du holder af. Jeg hæver IKKE pengene fra din konto, men sender dig CD'en ud til din valgte adresse, om en uges tid, når jeg sender til alle 10. Hvordan var din oplevelse med at logge ind, købe, skrive og betale i webshoppen? Var der noget sted, det gik for langsomt/dårligt, eller hvor du som besøgende blev usikker?

Glæder mig til at læse både positive og negative svar. Al anden kritik og gode råd er også velkommen

Mkh Karen Heidi Kari, www.lovebuilding.dk

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)