Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en drøm...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, men nu er det tid til at dele min drøm med Amino. :-) 

Jeg har altid går op i tøj, altid tænkt "Den ser fed ud" "Godt valg af bukser" "Fedt, at hun har valgt de sko i grøn" - sådan nogle tanker strejfer mig altid, når jeg går en tur i byen. Men hvad nu, hvad nu hvis, jeg kunne tænke "FEDT, at hun valgte min t-shirt og så i endda i hvid" "Cool, han har købt trøjen, som jeg var lidt usikker på at få hjem" - WOW.

Jeg elsker at folk går op i dem selv, for det er noget ALLE gør, også folk der umiddelbart ikke selv tænker over det/vil indrømme det. Men man tager jo tøj på om morgen, og det tøj har man, fordi man på et tidspunkt tænkte "Det kan jeg godt lide". Tøj er noget, vi alle har, i forskellige mængder, men fælles for alle er, at vi går op i det tøj, vi går i. Tøjet fortæller hvem vi er, som person.

Nu er jeg nået til et punkt, hvor jeg vil prøve. Jeg vil give mig et kast med en drøm, som jeg i mange år har gået og overvejet, drøftet, smidt væk, fundet den frem og genovervejet den en 10. gang. Nu skal det sgu være. Jeg har ingen idé om, hvordan jeg får søsat det, og det er her, jeg håber, I kan hjælpe mig. Jeg vil prøve at lægge blødt ud, starte med t-shirts, finde mit koncept og give em fuld gas med derfra. Men, hvem skal jeg bestille t-shirts hos? Jeg er inde i webshops og sætter selv min egen webshop op med design osv., så denne del behøves jeg ikke hjælp/tilbud til. Det er udelukkende det at finde en leverandør af t-shirts og et firma, der kan trykke de ting, jeg vil have på de forskellige t-shirts.

Mit tøjmærke kommer til at hedde: "A:WAKE" og logoet ser således ud:

 

Håber virkelig, at I kan hjælpe mig, så jeg kan få denne drøm realiseret og komme i gang med at give den gas! 

Tusind tak på forhånd. :-) 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

har ikke lige noget godt råd til dig om hvem du skal kontakte. Men syntes det er dejligt at du går i gang. Held og lykke med det :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at du skal i gang med et nyt tøjmærke :) 

I forhold til leverandør tror jeg, uden at have nogen erfaring, at spreadshirt kan være et rigtigt godt valg for dig, når du ikke er større. Når du er i den branche går jeg ud fra et du allerede kender konceptet. ;)

Den dag hvor der kommer lidt mere skub i forretningen, tror jeg det vil være nemmere at søge leverandører til billigere priser. 

Mvh Gustav

- God vind med projektet herfra!

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene til jer begge. :-) 

Hmm, spreadshirt et dyrt, især hvis man skal bruge 100 stik. (bare et eksempel)

Kan man ikke finde en leverandør af t-shirts i Kina (eksempelvis gennem Alibaba) og så finde en dansk trykker, der kan trykke tekst på tekstilerne?  

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanont fedt logo.. kan godt lide tankegangen i det..:)

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed energi! Og virkeligt flot logo :)

Jeg har lagt mærke til flere, her på Amino, der har ville give sig i kast med t-shirts - så prøv evt. at søg efter "tryk på t-shits" eller noget i den stil - der er helt sikkert noget information at hente der, og der er også nogle aminoer som arbejder i den branche som vil kunne hjælpe dig - de ser forhåbentlig dit indlæg lige om lidt :)

Held og lykke!

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt logo, og fed idé!

Du kan jo evt. kontakte forskellige tekstiltrykkerier og spørge efter priser.
Jeg ved desværre ikke meget om tøjproduktion, men ville bare lige bakke dig op med dit projekt!

Super cool.

/Nicolaj 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også bare istemme koret og ønske dig held og lykke på vejen. Er ret vild med din tagline Smile

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar! Er rigtig glad for, at I kan lide logoet. Har allerede idéer til de første tryk, så skal bare have fundet den rette trykker og en leverandør til t-shirts nu. Håber meget, at jeg kan finde en gennem Amino, som kan hjælpe mig på disse punkter. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen 

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligeledes høre, om der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med at pege mit domæne (Hosted hos Meebox) hen på min Shopify-webshop? :-) 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)