Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp wordpress dude!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med et projekt (bliv-ivaerksaetter.dk) det skal være non-profit. Det eneste mål er at hjælpe flere iværksættere.

Så hvis det lige ved hvordan der kan blive pustet noget liv på siden, eller vil bidrage med en tekst inden for det område hvor du er ekspert. Dygtige iværksættere som f.eks. Casper Blom har allerede sagt ja til at lave et lille blog indlæg til siden!

Jeg har brug for dig! Danmark har brug for dig! Det vil kun tage dig 1-2 timer at hjælpe, og du får bagefter en pisse god følelse! 

De bedste hilsner

Mads Larsen

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er der ingen som har lyst til at hjælpe lidt? :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror personligt du vil få langt større chancer hvis du startede med selv at gøre siden en hel del mere færdig.

Syntes ikke det virker til at der er kommet meget mere tekst, billeder osv siden du sidst havde en tråd udover andet design. Havde selv taget og smidt XX antal timer i at gøre den mere færdig, få skrevet tekster, billeder links osv for at øge dine chancer. 

En hel del vil nok helst skrive for en side der virker færdig, også mig personligt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Synes også du skal gøre lidt mere ud af dit website, inden du leder efter folk til at skrive blogindlæg. Dit projekt lyder ellers superfedt, og kan godt lide at du ikke har penge i bagtankerne! :) Dejligt nogen gider at gøre sådan noget! :)

Så skynd dig at få sitet op at køre, og skriv derefter lige i din tråd igen! :) Dit projekt skulle da gerne blive til noget! :) 

Mvh.
Sigurd K.

PS.: Gå evt. direkte efter nogen du mener skriver spændende blogs her på forummet, og kontakt dem via en besked i deres indbakke her på siden.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)