Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne bede om tæsk for min webshop, tak!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I fredags satte jeg min webshop E-blæk.dk online. I den forbindelse, så savner jeg tæsk og hug fra alle sider med hensyn til konverteringsoptimering, seo-optimering og ikke mindst den brugermæssige del af siden, altså hvordan den er at navigere rundt på!

HIT IT!!!!!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Har du selv lavet Logo ?. Siden er alt for firkantet og kedelig. Og så kniber det gevaldigt med at sammensætte farver på siden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej.

Har du selv lavet Logo ?. Siden er alt for firkantet og kedelig. Og så kniber det gevaldigt med at sammensætte farver på siden.

Hej Michael

Takker for din kommentar. Den er hermed taget til efterretning. Med hensyn til logo, så har jeg selv designet det.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har taget et hurtigt kig, og jeg synes den er super fin og overskuelig. Jeg kan godt lide designet og farverne, med undtagelse af logo, og de røde boxe i venstre side. 

Og så vil jeg gerne kunne se,  at min vare ryger i indkøbskurven, når jeg klikker køb. Der sker intet, og jeg er nødt til at scrolle op, for at tjekke om varen er lagt i.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie:

Jeg har taget et hurtigt kig, og jeg synes den er super fin og overskuelig. Jeg kan godt lide designet og farverne, med undtagelse af logo, og de røde boxe i venstre side. 

Og så vil jeg gerne kunne se,  at min vare ryger i indkøbskurven, når jeg klikker køb. Der sker intet, og jeg er nødt til at scrolle op, for at tjekke om varen er lagt i.

Tak for det Sofie. Kan du uddybe, hvad det er du mener, at logoet "fejler"? :-)

Det med at kunne se når produktet ryger i kurv, er hermed noteret og sat på to-do listen :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie:

Jeg har taget et hurtigt kig, og jeg synes den er super fin og overskuelig. Jeg kan godt lide designet og farverne, med undtagelse af logo, og de røde boxe i venstre side. 

Og så vil jeg gerne kunne se,  at min vare ryger i indkøbskurven, når jeg klikker køb. Der sker intet, og jeg er nødt til at scrolle op, for at tjekke om varen er lagt i.

Sådan Sofie, nu er der lagt en pop-op på, så når man har tilføjet noget til kurven, så får man en besked om dette i en pop-op, hvorfra man kan vælge at gå til kassen eller shoppe videre :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Helbo:
Tak for det Sofie. Kan du uddybe, hvad det er du mener, at logoet "fejler"? :-)

Jeg kan da prøve :)

Først og fremmest så passer det ikke ind med det lidt kantede design. Det fremstår sådan lidt blødt og ... blævrende i forhold til resten af siden. Jeg synes det skal være mere stringent og skarpt. Og helst ingen gradient, da det får det til at se meget hjemmestrikket ud :)

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Helbo:
Sådan Sofie, nu er der lagt en pop-op på, så når man har tilføjet noget til kurven, så får man en besked om dette i en pop-op, hvorfra man kan vælge at gå til kassen eller shoppe videre :)

Hold da fast det var hurtigt Big Smile

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det korrekt der slet ingen produkter er under HP kategorien? Så burde den måske slet ikke være synlig, eller også en tekst eller noget om hvornår de forventes at være klar. Og så er det som om alle undersider i den øverste blå bjælke har noget tekst man ikke kan se. Eksempelvis når man klikker på "Canon" står der i den blå tekst "Canon blækpatroner" men der er ovenover den tekst i højre side af den noget hvidt som ligner bunden af noget andet tekst. Den er på alle undersider umiddelbart.

Men ellers synes jeg det er en fin og enkel side!

MVH
Hans

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Er det korrekt der slet ingen produkter er under HP kategorien? Så burde den måske slet ikke være synlig, eller også en tekst eller noget om hvornår de forventes at være klar. Og så er det som om alle undersider i den øverste blå bjælke har noget tekst man ikke kan se. Eksempelvis når man klikker på "Canon" står der i den blå tekst "Canon blækpatroner" men der er ovenover den tekst i højre side af den noget hvidt som ligner bunden af noget andet tekst. Den er på alle undersider umiddelbart.

Men ellers synes jeg det er en fin og enkel side!

MVH
Hans

Hej Hans

Tak for din kommentar.

HP og Lexmark produkterne er ikke lagt ind endnu. Jeg har nu fået skjult de to kategorier, så de ikke står på wenshoppen.

Med hensyn til den hvide tekst som du mener at kunne se, så er det ikke noget jeg har kunne finde frem til efterfølgende. Kan du uddybe det, eller eventuelt komme med et skærmprint, hvis det er noget man kan se hos dig?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)