Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering i porteføljeaktier

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg overvejer at investere i aktier, og tænkte på om det kunne være en fordel at investere i gennem et selskab som IVS/ApS?

Med venlig hilsen
Abdul
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

abdul1100:
Jeg overvejer at investere i aktier, og tænkte på om det kunne være en fordel at investere i gennem et selskab som IVS/ApS?

Hej Abdul,

Du kan prøve at kigge i denne tråd "Hvorfor investere gennem et selskab?".

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Aakirkeby - Bornholm
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vent i hvert fald lige med at købe noget til de har fundet en løsning mht. til gældsloftet i USA... Ellers kan du godt få nogle ordentlige tilbage slag.......
Med venlig hilsen
Søren

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal nu nok finde en løsning i USA det tror jeg slet ikke man behøver, at være så nervøs for. 

Fra Aakirkeby - Bornholm
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

På kort sigt ja...... Men hvis de hæver gældsloftet, hvad så? Regninger skal jo betales uanset hvad. På lang sigt har det jo ikke en betydning. Jeg tror på en recession. Men det er jo en del af spekulationen - intet er sikkert ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er slet ikke enig i dine betragtninger. Det er rigtigt, at USA har en meget høj gæld, men ud over dette, så går det jo faktisk godt i USA. Er faktisk langt mere bekymret for Europa. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Det er rigtigt, at USA har en meget høj gæld, men ud over dette, så går det jo faktisk godt i USA. Er faktisk langt mere bekymret for Europa. 

og det har du helt ret i Mads - Europa er langt farligere kortsigtet end USA- Om så hele verden vender en dag må vise sig, men USA har langt bedre forudsætninger for store lån end mange lande i Europa har. Det er klart, at kortsigtet vil det være SKIDT hvis ikke de enes inden d. 17 (men det gør de) og det får ALDRIG i mine øjne konsekvenser på et års sigt, så det vel mere noget med, at nu skal man købe mens markedet ryster, og så se gevinsten når du bliver tvunget til at blive enige på Capitol hill

Ja gambling- men det er investering nu en gang

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aakirkeby - Bornholm
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår din bekymring, Europa er heller ikke noget at råbe hurra for
Dog er underskuddet i USA målt i procent af BNP større end i Spanien, eksempelvis... Og 'nødløsninger' er jo heller ikke langtidsholdbare!
Men mon ikke de bare hæver gældsloftet. Igen ;-)
Med venlig hilsen
Søren

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren E. Hansen:
Dog er underskuddet i USA målt i procent af BNP større end i Spanien
det bare ikke voldsomt relevant da Spanien har langt vanskeligere ved at føre deres eksport og interne økonomi frem end USA har. Man kan slet ikke stille det sådan op

Der er også kæmpe forskelle i den private økonomi - USA har en VOLDSOM værdi i private virksomheder og nationalisering af alt privat ville  - selv om det er rent pseudo - dække statens gæld masser af gange. Det samme er slet ikke tilfældet i Spanien .- så det er helt usammenlignelige størrelser

Jeg siger ikke at USA ikke har for stor gæld - det har de - men hvem skulle kradse den ind? Kina - næppe med mindre de ønskede verdens økonomien skulle knække  - så det er ikke et specielt nærliggende scenarie

Vi lever i en farlig verden. men skal investere når tomme trusler toner op hvis vi overhovedet vil ud i noget der ligner risiko og aktier

Bryder USA sammen og går i "default", vil jeg erkende mit nederlag her ( og se surt på egne investeringer) men det er så det man ved når man lægger sin profil an - min hedder kun 30% aktier  men alt kan ske

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)