Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks mest læste tråd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikker på, at tråden er Danmarks mest læste er jeg ikke og tråden er mere end 3 år gammel. Måske nogen kender en tråd, som er læst flere gange.  Men for et forholdsvis lille forum, som stort set kun har besøgende en måned pr. år, synes jeg antallet af læsninger er ganske imponerende.

Her er mit bud på: Danmarks mest læste tråd

Måske du kan bruge tråden som inspirationskilde til lidt hygge med ungerne i weekenden?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks mest læste tråd, uanset trafikkilde, er det i hvert fald ikke.

Eksempelvis på DAHF.dk er der adskillige, som har over. Ja, det samme gør sig gældende for recordere.dk.

Men hvis du ser på, hvor trafikken kommer fra - så er jeg sikker på, at den du omtaler ligger meget højt på listen, hvis faktorerne var "unikke læsninger" eller måske "fundet i søgeresultaterne".

De ovenstående nævnte eksempler på fora, er steder hvor de besøgende kommer igen og igen for at svare på tråden, eller for at få en daglig opdatering (eksempelvis en tilbuds-tråd). Derved de høje læsningstal.

Men helt klart en fin skabelon (og idé!)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Torben Brighs:
Her er mit bud på: Danmarks mest læste tråd
Du henviser til et helt forum, hvoraf den længste tråd er på 21 indlæg. Ha! Adskillige tråde på Amino, bl.a. reaktioner på Souleima's indlæg er meget længere. Jeg havde ærligt talt forventet mig noget mere ud fra din emnelinje :-(

SKAL jeg absolut komme med et bidrag, kan jeg nævne Diana Axelsens blog "Elskeord" på Kommunikationsforum, der afstedkom 342 kommentarer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fjollert:

 Jeg havde ærligt talt forventet mig noget mere ud fra din emnelinje :-(

 

 
Du har tilsyneladende ikke forstået den? Antallet af kommentarer spiller ingen rolle - det drejer sig om hvor mange der har læst/set tråden.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)