Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave et OUTLET salg sammen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mange har restpartier og stumper liggende på lagre rundt omkring i landet, nogle steder binder det en masse kapital som man nok sagtens kunne bruge til andet i virksomheden, det er situationen hos undertegnede.

Derfor søger jeg nogle gode mennesker som gerne vil af med restlagre og som er klar til at bruge en lørdag eller en hverdagsaften på at lave et Outletsalg/lagersalg i samarbejde med ligestillede.

Jeg har forsøgt mig solo nogle gange i løbet af årene lokalt og under beskedne forhold, og konklusionen er som man nok kan regne ud: trafik og besøgende er alt afgørende. Stort set alle der kommer køber, så er det bare om at få folk til at komme ;o) 

Er der nogen som er friske og er der ideer til lokation og promovering?

NB: jeg stiller op med sportsartikler i form af sportspleje, teamwear, målmandshandsker og mærkevarer indenfor golf.

Mvh

Allan Tranberg

20828150

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesset, det er nemlig en rigtig god ide, men hvor i landet havde du forestillet dig det skulle være?

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hayes

Jeg er egentlig åben for alle lokationer, blot vi har et overdækket rum samt masser af folk der kommer forbi. Så er der basis for et godt salg.

Jeg har ikke tid til at være primus motor på markedsføringsdelen men facebook og netværk er et godt sted at starte og lokalt kan man lave en annonce samt uddeling af flyers og jo flere sælgere vi kan samle jo flere er vi til at dele omkostningerne.

Primus motor eller den som ligger lokaler til kan godt tillade sig at tage et gebyr fra øvrige sælgere, synes jeg.

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Kan ikke skrive til dig privat så du får den her. Jeg vil gerne spørge dig om et andet samarbejde, så kan du ikke sende mig en mail på palle@7ofdiamonds.dk

På forhånd tak

/palle

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

jeg driver sammen med nogle andre på Fyn et Outlet i stil med det du beskriver. Vi har åbent ca 5 weekender om året -ganske succesfuldt og fast annoncering, facebook,nyhedsbreve. Vi tager også varer ind fra andre som vi sæger for dem, mod at vi tager en %del af omsætningen. Afregning efter afholdelse og returnering af ikke solgte varer.

Vi kan godt tilbyde dig at tage dine varer med næste gang (22-24 nov.). Er du interesseret kan du sende mig en PM.

Skal vide hvilke varer- din nettopris (som du skal have afregnet inkl moms).

ANDRE ER VELKOMNE, skal gerne være mærkevarer og gode til årstiden (vinter, Jul, julegaver)

 

Hilsen

Henrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)