Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lang ventetid. og ja, det er statsforvaltningen vi venter på!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holmegaard
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu op! I snart 2 måneder har vi ventet på at få en CVR. NR.

Vi er to 17-årige drenge som er ved at starte en virksomhed, det har vi så været i gang med i flere måneder.

Alt er klart, undersøgt og vi mangler kun en lille ting. Et CVR. NR. Tænk at det der skal holde os tilbage er at få et CVR.

Vores forældre har underskrevet det der skal underskrives. Jeg kan simpelhen ikke se, hvad der kan tage så lang tid?

Er der andre der har haft samme problem???

P.S vi er kommet i gang, men kun fordi min kompagnon forældre har en virksomhed, så vi er blevet en afdeling hos dem. Ellers havde vi ikke kommet videre i 2 måneder. Idag kører virksomheden, ja faktisk så godt, at jeg tør sige det bliver en stor succes en dag ;)

Go´Tirsdag! 

Nicolai Mazur Carlsen

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super irriterende at skulle vente på et CVR nr.  - ring evt. og forhør dem om hvor langt de er?
Det er noget helt andet, men jeg kan fortælle at det tog statsforvaltningen 8 måneder at registrere at jeg havde fået en søn, så kan godt følge jeres utålmodighed!! Det går ikke altid lige stærkt! Hvis jeg var jer, ville jeg ringe og høre hvor langt de er kommet i sagen.
 

Pøj pøj med forretningen - er sikker på at det er værd at vente på (selvom det er irriterende) ;-)

Fra Holmegaard
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej louise

Vi var i kø i en time i sidste uge, og da vi endelig kom igennem var det eneste den rare mand kunne fortælle, at vi måtte vente! ;)

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Ja, jeg kender i den grad til problemet - det er for 2 dage siden præcis 4 måneder siden, jeg sendte min ansøgning afsted - har intet hørt endnu. 

Fra Holmegaard
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo helt vildt!!
Heldigvis har vi bare en underafdeling til vores forældres cvr. ellers havde vi ikke kommet videre.

Jeg synes bare det er synd, at det er det der skal spænde ben for os. Når vi nu er nogle som så gerne vil! 

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også ringet ind til Statsforvaltningen 2 gange, men begge gange fik jeg at vide - efter at have stået i telefonkø bag 49 andre - at de ikke kunne svare på, hvor langt ansøgningen "var henne" - altså hvornår jeg vil kunne forvente svar. Det skal åbenbart bare tage lang tid... :-)

Fra Holmegaard
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvor lang tid, deres gennemsnitlige vente tid er på disse sager?
Jeg er virkelig overasket over, det kan tage så lang tid!

 

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Mazur Carlsen:

Gad vide hvor lang tid, deres gennemsnitlige vente tid er på disse sager?
Jeg er virkelig overasket over, det kan tage så lang tid!

 

Ja det er et godt spørgsmål - mener altid jeg har hørt, at det skulle tage urimelig lang tid... Utroligt frustrerende for os unge, som bare gerne vil igang med eget CVR-nummer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)