Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan rammer jeg grossister?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået salgsrettighederne til nogle nye og helt fantatiske mobilcases/mobilskaller.
Det smarte ved disse skaller er, at de ligner en helt almindelig beskyttende mobilskal, men de øger lydstyrken på mobil med op til 50% og giver en bedre akustik.

Det kan være en fordel hvis du skal spille musik i et lokale og ikke har/vil bruge en højtaler eller hvis du har telefonmøde og I er flere der skal lytte på medhør.
Skallen giver simpelthen en bedre lyd, og så er den ganske billig.

Min udfordring er, hvordan rammar jeg bedst grossister af teletilbehør?
Ringer jeg op og spørger efter indkøbschefen og beder om lov til at sende en mail med et tilbud? Eller findes der en metode som statistisk set giver en højere hitrate?

På forhånd tak for alle svar! 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil anbefale dig at tage fat i distributører som Ingram micro eller 20:20 mobile. Det er de to største i norden og de har kontakterne til alle de store forhandlere, retail som webshops. Kan du sælge ideen og produktet til dem, vil de kunne booste dit salg rigtig hurtigt. 

Dog skal du være opmærksom på, at der jo findes vanvittigt mange producenter af div. mobil tilbehørs produkter, så der er hård kamp om pladserne i butikkerne og ikke mindst på grossisternes/distributørernes lagre.

Alternativt skal du tage fat i mytrendyphone.dk De har alt hvad der bimler og bamler, men der er så risikoen for dit produkt drukner i mængden.

Alt i alt er det bare at komme ud over stæpperne og gribe knoglen og ringe rundt. Du skal ok være klar på at ligge en del sampels rundt omkring, men det vil gavne dig på længere sigt. Og så vil jeg anbefale dig at få lavet et lille presse skriv om produktet og sende det ud, sammen med sampels, til div. magasiner og bloggere. 1 god anmeldelse fra dem og du vil slippe for selv at skulle lave det opsøgende arbejde:-) (måske ikke helt, men det vil i den grad hjælpe)

Håber du kan bruge svaret til noget.

God fornøjelse

Henrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)