Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords, facebook, google+,eller butik?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino'er
Jeg er næsten klar med min webshop www.furniturestore.dk , men hvad er bedst i denne branche? AdWords 3-9 kr per klik, facebook med daglig budget på 200, google+... Eller lidt af hver?
Hvor hurtig giver det feedback i statistik?
På forhånd tak...
Mvh
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kommer helt AN på din målgruppe.. Nogle kan sælge via. Facebook andre kan ikke... Google+ er nytteløst at sælge noget på... Adwords er godt, men dyrt hvis du ikke har styr på Adwords...

Må jeg anbefale SEO

Du kan evt. ringe til 80 600 400 i morgen, og hive fat i Jesper. Så kan vi hjælpe dig på vej..

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Evitta,

Som Internexus siger, så kan det være svært at sælge via Facebook. AdWords kan fungere rigtigt godt, men det kan blive svært, hvis du ikke har styr på det - dog synes jeg, at du skal forsøge dig ved begge ting. Måske læse nogle gode indlæg, bøger m.v., og måske sætte dig i et par timer med en, der kender til både Facebook og AdWords marketing, og derved få det grundlæggende på plads. Du skal nok regne med, at det koster lidt at få en til at hjælpe dig, og du tjener måske ikke så meget på de, eksempelvis, 400 kroner du vil forsøge dig med på AdWords og Facebook - men at have haft det i hånden selv, kan hjælpe dig utroligt meget, hvis/når du senere vælger at tilknytte en AdWords konsulent. 

Derudover er, som Internexus også siger, SEO en mulighed - her kan jeg blandt andet anbefale RiversOnline, som Internexus har givet dig nummeret til! :-)

Held og lykke med salget!

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Folk koger og gir dig sucky råd, så du kan købe deres produkt..


// Hvad med du spørger dine kunder, efter de har lavet en bestilling/betalt for din vare..

* Hvordan fandt du vores hjemmeside..

Simple as fuck..

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld men virkelig ikke et ret konstruktivt råd SteffanMax! Hvis pågældende ingen trafik eller næsten ingen får nu, så får du bestemt ikke et retvisende billede af hvad der virker og hvad der ikke gør. Simple as fuck ;)

Jeg ved at hvis du har gode tilbud, varer som folk elsker og gode billeder af disse, så kan FB være rigtig godt og gratis - udover din egen tid og meget af den, for du skal kunne lave noget godt grafik og bruge meget tid på at interagere med dine Fans. Det kan være rigtig godt på den lange bane og helt sikkert noget jeg mener du bør fokusere på, især hvis du har produkter som er "likeable" ;)

Adwords virker helt sikkert, men til hvilken pris er spørgsmålet. 2 næsten ens sider med ens Adwords opsætninger kan have helt forskellige konverteringsrater og det vil derfor ikke være muligt at se om det er noget for dig før du har testet det, evt. på et mindre del af dit udvalg som du har en formodning om er populært og til en god pris, derefter kan du udvide din markedsføring.

Med hensyn til SEO, så vil jeg sige at hvis Adwords virker så virker SEO også, det er 2 sider af næsten samme sag. Ved Adwords får du resultater med det samme som du så også vil kunne bruge i din SEO indsat sideløbende, og da SEO'en først rigtig slår ind efter et stykke tid tror jeg at dette ville være en god strategi for dig, såfremt du har pengene til det og ønsker at satse på Søgemaskinemarkedsføring overhovedet.  

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige testet adwords... For sjov : 50 kr per dag= 15 klik, og måske 5 min på 1. side.. pengemølle...
Hvordan viker "seo assist" denne blog på/under siden, hvor teksten tiltrækker google... scannet tilbyder så en option... Og teksten skulle gerne holde længere... Noget kendskab til det?
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror jeg vil hellere forsøge med nogle gaver, win-win.. Klik eller kugelpen koster det samme...
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået anbefale e-bay. Jeg har dog ikke kastet mig ud i det endnu, men det kan da være der er andre herinde der har???

Jeg har selv kørt med Adwords og har næsten alt mit salg igennem der, men mine produkter er alt for billige til at have på adwords synes jeg.

Lad os sige at jeg tjener 70 kr. på et produkt og at der er 15 der klikker før der er en der køber til en klikpris på 3 kr. Ja så er det 45 kr i klik pris pr. salg og dertil kommer der lige en papkasse og lidt porto oveni... Så er der jo ikke meget tilbage.

Så nu er jeg gået i gang med facebook opdateringer, at kontakte bloggere osv. At få nogen til at tale godt om ens butik er næsten den bedste vej frem... synes jeg... men det tager nok også lidt længere tid end Adwords...

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Google er ikke længere søgemaskine, men pengeautomat...
E-bay er riiigtig god måde at reklamere på, men kun i tyskland (england, oesterreich...) Jeg tror ikke, at e-bay slå dba eller gul og gratis i DK...

Medmindre tænker du på en anden e-bay... Men har ingen erfaring med e-bay i DK, så må vi vente på en anden klogere...
Mvh...
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også Google er blevet lidt for grådige, men det kan godt nok også mærkes at jeg har lukket ned for mine annoncer. Der sker ikke meget når man ikke kan findes på Google...

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)