Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med salg af fødevarer? Rigtig god forretningside haves.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner til opstart af et nyt supermarkedskoncept. Du skal have erfaring fra dagligvareforretning og gerne med indkøb. Store indtjeningsmuligheder i løbet af få år. Du bor i Østjylland da jeg vil starte den første butik i Aarhus. Skriv til mig på mariekpn@hotmail.com

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har ikke den rette bopæl, men vil gerne tilbyde mig som sparring. Jeg kan tilbyde 20 års erfaring fra detailhandel, heraf de fleste som butikschef.

 

Mvh

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulven

Det lyder da rigtig godt, det er lige sådan noget jeg har brug for. Det kan være jeg må ringe til dig på et tidspunkt, da jeg gerne vil undgå at fortælle for meget om ideen her på siden. Er du evt. disponibel en gang i morgen over middag eller i næste uge?  

Mvh Marie

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Kan godt være du ikke vil afsløre så meget af din ide. Men dagligvarer og store indtjeningsmuligheder i løbet af få år, synes jeg lyder lidt utroligt, hvis ikke man er en del af en større kæde, med allerede faste koncepter. Så jeg er lidt nysgerrig, hvad er din egen baggrund og viden om dagligvarevaremarkedet? jeg har tidligere været souchef i supermarked og indkøbsdisponent i et, men det ligger nogle år tilbage nu, men jeg tvivler på pengene er blevet mange i branchen siden... Så hvad kender du til det selv i forvejen?

MVH
Hans

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja fredag mellem 14-15. Send mig en PB. Vil meget gerne hjælpe hvis jeg kan bidrage med noget.

Mvh ulven

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Desværre har jeg ikke så meget erfaring selv, derfor søger jeg efter en partner med mere erfaring. Til gengæld  har jeg mod til at prøve noget helt anderledes af og jeg er ret sikker på at det kan lade sig gøre. Jeg ved godt at de store kæder tager hele markedet, men jeg tror jeg har en ide til lige netop at kunne undgå at konkurrere med dem. 

Mvh Marie

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Hej Marie

Kan godt være du ikke vil afsløre så meget af din ide. Men dagligvarer og store indtjeningsmuligheder i løbet af få år, synes jeg lyder lidt utroligt, hvis ikke man er en del af en større kæde, med allerede faste koncepter. Så jeg er lidt nysgerrig, hvad er din egen baggrund og viden om dagligvarevaremarkedet? jeg har tidligere været souchef i supermarked og indkøbsdisponent i et, men det ligger nogle år tilbage nu, men jeg tvivler på pengene er blevet mange i branchen siden... Så hvad kender du til det selv i forvejen?

MVH
Hans

Danmark skal ikke leve af skepsis for gode ideer. Der er mange penge i dagligvarer.

Og måske kender Marie ikke så meget til markedet og derfor kan hendes ide netop være nyskabende og anderledes. Kendskab og viden er mange gange lig med vanetænkning ! 

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ulven:

Danmark skal ikke leve af skepsis for gode ideer. Der er mange penge i dagligvarer.

Og måske kender Marie ikke så meget til markedet og derfor kan hendes ide netop være nyskabende og anderledes. Kendskab og viden er mange gange lig med vanetænkning ! 

Mange penge i dagligvarer? Det må seriøst skyldes, at du aldrig har arbejdet indenfor branchen. Eller også bunder det i uvidenhed. 

Danskerne er snart europamestre i discount! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skyldes det at de alle sælger nøjagtigt de samme produkter og konkurrere om få ører for at få kunder. Generelt er kvaliteten af fødevarer i dansk discount butikker faldende, dårlig mad til høje priser. Området er komplet blottet for innovation og vanebrydere. Jeg tror det er tiltrængt med nogle nye tiltag og kunderne er da også trætte af kun at kunne vælge dårlig discount.   

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mkp71:

Måske skyldes det at de alle sælger nøjagtigt de samme produkter og konkurrere om få ører for at få kunder. Generelt er kvaliteten af fødevarer i dansk discount butikker faldende, dårlig mad til høje priser. Området er komplet blottet for innovation og vanebrydere. Jeg tror det er tiltrængt med nogle nye tiltag og kunderne er da også trætte af kun at kunne vælge dårlig discount.   

Det var da noget af en udokumenteret påstand! Jeg tror, at du ville blive meget overrasket, hvis du kigger på de "dårlige billige discountvarer" og så, hvem der egentlig producerede dem... Men marketingfolkene har da ramt rigtig med deres markedsføring ;D

Anyway så er discount vel ret simpelt. De mest nødvendige varer til en lav pris. Og det er åbenbart det, som kunderne vil have! Ellers ville branchen næppe vækste år efter år efter år efter år...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)