Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bidt af en gal løber...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange andre danskere er jeg "bidt af en gal løber". Jeg har været motionsløber i mange år og efterhånden løbet nogle maratonløb og andre sjove motionsløb rundt om i landet.

Nu overvejer jeg at starte en lille specialbutik for løbere (detailbutik). I København findes efterhånden et par gode specialbutikker for løbere (f.eks et par afdelinger af Marathon Sport) men ude i provinsen syntes jeg at det er et særsyn. Naturligvis kan man købe løbesko og tøj i provinsen, men ikke i specialbutikker - det skal så gøres i de mere almindelige kæder som Intersport m.fl.

Specielt det at købe løbesko der passer til den enkelte løber savner jeg. Det at løbe på løbebånd med et videokamera der filmer din løbestil og ud fra dette få rådgivning om gode løbesko oplever jeg kun i København.

Så jeg har interesse i at starte en specialbutik for løbere i provinsen (arbejder i dag i København, men bor i Ringsted)

Jeg har været selvstændig med anden forretning i snart 12 år, så kender til livet som selvstændig, men har ingen erfaring med detailbutik eller sportstøj. De 12 år hvor jeg har arbejdet som selvstændig har alle årene været alene uden partnere. Har haft mange ansatte, men altså altid som eneejer. Det giver nogle fordele at være eneejer, men man kan også komme til at savne sparringen.

Jeg kunne godt tænke mig at kaste mig over dette nye område, men denne gang med en eller to partnere. Dels for at prøve dette og dels grundet min manglende viden om detailbutikker.

Så søger forretningspartnere i og omkring Ringsted med erfaring fra detailbutikker og med et ønske om at starte som selvstændig. Forventer kontakt med folk der også er interesseret / passioneret omkring løb og har orden / styr på sin økonomi i dag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)