Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback på mit website :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Har siden http://vilogo.dk/ og ville meget gerne have lidt feedback på den, da jeg ikke helt ved hvad jeg skal gøre bedre nu Cool

Så hvis du har nogle ting du syntes mangler eller ting der skal ændres, så er du meget velkommen. Jeg mangler bare nogle friske øjne Stick out tongue

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der vil komme med noget feedback? 

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Synes den ser rigtig fin ud, er dog ikke fan af teksten på den slider du har - svært at læse når den skifter billede. 

Tror også du mangler title, meta og jeg ville lave en blog, lidt til søgemaskinerne

Måske også under dine referencer, lidt om hvilke firmaer du har lavet det for - eks. et link til deres hjemmeside. :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For lige at komme med et par enkelte ting :). 

Jeg kunne godt tænke mig at der var pile på din banner, så jeg selv kan vælge hvilken en jeg vil se. Evt. et andet billede inde på "Om mig", da det mener lidt om et billede du har taget fra facebook, og synes også det skal være 1/4 af størrelsen :) Teksten på siden (specielt under "Om mig") skifter mellem ental, flertal (jeg, vi) - vælg enten at skrive med vi eller jeg, da det ikke fungerer med begge dele :) Dine overskifter under hver menu må gerne være lidt mere fangende, og ikke centreret (hvis du spørger mig).

Det var lige hvad jeg kunne se, men ellers synes jeg hjemmesiden ser godt ud :)

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan overordnet set rigtig godt lide designet, enkelt og stilfuldt.
Men her er mine observationer:
1. Slideren skifter for hurtigt

2. Teksten under slideren og på siderne virker lidt "umotiveret", prøv måske at lave dem i en anden font, indramme dem, eller bare i en anden (mørkgegrå) farve?


Men igen overordnet set, flot!
At se nogen på din alder, lave det der gør mig glad, og håbefuld for Danmarks fremtid, og hvis du selv har skrevet teksterne er jeg endnu mere imponeret.
Jeg synes at man ser mange "professionelle" tekster med langt ringere kvalitet! Din dansklærer burde være stolt af dig :)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Hansen:
Din dansklærer burde være stolt af dig :)

Hehe :) Det håber jeg.

Mange tak for feedback alle indtil videre, jeg kigger på det! :D

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Hansen:

Jeg kan overordnet set rigtig godt lide designet, enkelt og stilfuldt.
Men her er mine observationer:
1. Slideren skifter for hurtigt

2. Teksten under slideren og på siderne virker lidt "umotiveret", prøv måske at lave dem i en anden font, indramme dem, eller bare i en anden (mørkgegrå) farve?


Men igen overordnet set, flot!
At se nogen på din alder, lave det der gør mig glad, og håbefuld for Danmarks fremtid, og hvis du selv har skrevet teksterne er jeg endnu mere imponeret.
Jeg synes at man ser mange "professionelle" tekster med langt ringere kvalitet! Din dansklærer burde være stolt af dig :)

Helt sikkert cool, at en så ung fyr kaster sig ud i det, men mht. teksterne, så er der nu faktisk en del stavefejl i dem, og der mangler virkelig mange kommaer. Bare så trådstarter er klar over det, når nu du roser dem til skyerne :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
Helt sikkert cool, at en så ung fyr kaster sig ud i det, men mht. teksterne, så er der nu faktisk en del grammatiske fejl/stavefejl i dem, og der mangler virkelig mange kommaer. Bare så trådstarter er klar over det, når nu du roser dem til skyerne :-).

Korrekt, men min pointe var også at jeg har set meget værre fra såkaldte professionelle etablerede bureauer.

Men ja, der er stadig rum til forbedring :)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
så er der nu faktisk en del stavefejl i dem

Jeg lagde godt mærke til det da jeg rettede noget derinde. Jeg mangler også nogle ord osv. Siden er ikke helt på plads så jeg vil kaste mig ud i at rette en masse :-)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en masse ting du mangler, når jeg kører en diagnose.

Overskrifter mangler totalt, din title mangler optimering og er for kort, du har ingen description!?, du har for lidt tekst i forhold til htmlkode, du mangler alt tag på dine billeder.

Se billedet herunder:

 

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)