Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på ny Webshop :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

Tak for din kommentar. Ja, vi har selv haft den op og vende omkring de slides.

Vi har nu forsøgt at lavet lidt ændringer på forsiden og opsat et produkt slide i stedet for, så vil vi lige se hvordan folk reagere på dette.

Tak :-)

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er rigtig flot, men meget hvid og minimalistisk. Men det er selvfølgelig også elektronikudstyr I forhandler, så det er nok fint nok i den sammenhæng... Men tænk over målgruppen - den taler mest til det mandlige publikum. (Så lad være med at bruge for meget krudt på det kvindelige Smile)

Og så lige et par observationer fra mig:

Jeg ville starte med at omformulere Jule Ombytnings teksten på forsiden. Det er jo en god service, men jeg fik den galt i halsen og forstod det først som at julegaver kan byttes frem til 18. december - og det giver jo ikke meget mening! :-)
Så jeg ville slette alt om andre datoer end 10. januar.

Og Tilbud> "Der er ingen tilbud i øjeblikket".
Så slet punktet (i bunden) eller find en tilbudsvare. Smile

Hov, I forhandler laptop tasker... jeg havde jo egentlig overvejet at jeg skulle have en til min nye lille bærbare... men desværre.. der var ingen produkter i hverken 13" eller 14" kategorien. En tom butik er noget af det mest demotiverende... så se om ikke I kan få fyldt hylderne op eller fjernet punkterne.

Ros for at I har et telefonnummer på siden. Det er der rigtig mange webshops der nedprioriterer. Men uanset hvordan man vender og drejer det, så skaber det en tryghedsfornemmelse at man kan ringe og tale med leverandøren.

Pøj pøj med det! Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pouline,

Tak for dit fine svar :-)

Vedr. Design, har vi haft den i "tynd" layout, hvor baggrunden hhv. højre og venstre har været hen af det blå ala logoet. Men nu prøver vi lige at køre hvor den er bred og hvid hele vejen hen over.

Men grunden til at vi har valgt at være minimalistiske, er fordi vi gerne vil have at siden skal være så simpel og overskuelig som muligt, overfor vores kunder.

Den med Julegave teksten, he he - Ja, den har været lidt tricky, men kan sagtens se hvad du mener :-) Den har vi rettet ind nu. Samtidig har vi også tilføjet nogle produkter under tilbud. Tak for observeringen :-)

Ja, det med nogle af kategorierne er tomme er faktisk en længere historie, men det var i forbindelse med nogle leverandør aftaler. Men du kan altid ringe, så skal vi nok sælge dig en taske til din bærbar og give dig en god pris ;-)

Jeg takker for dit feedback. Tak :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elexo.

Jeg ville ændre jeres blå farve til en mere neutral og blød blå farve. Det er lidt for skarp og irriterer øjet.

Logoet kunne godt bruge en grafisk overhalning, men dette kan gøres lidt ude i fremtiden.

Slideren på forsiden er kedelig, så her brude du få piftet den op.

Få sat nogle produkter ind på forsiden under slideren.

Jeg ville vælge at prioritere tilmelding til nyhedsbrev højere end Twitter. i footeren. 

Øg fokus på betalingsmuligheder, betingelser og leveringsomkostninger.

Du har rigtig mange kategorier, hvor der intet indhold er. Dette er ikke en god oplevelse for forbrugeren.

Der er mange forskellige størrelser af skrifttyper på dine produktsider, og mange tekster med fed skrift.  

Optimer dine CTO knapper.

Held og lykke :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin omend lidt neutral side.

Jeg ville helt sikkert finde en andet tag-line og droppe smiley'en. Det med "en lille pung" kommer desværre til at blive lidt lummert og useriøst i min (på det område nok ret udmodne) opfattelse.

Nå man kører curseren over produkterne skal i endvidere være opmærksomme på afstenden. Jeg ville droppe firkanten som markør og fokusere på skiftet i farven på priserne istedet (giver det mening).

Ellers synes jeg det spiller :D

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side synes jeg, er dog enig i at der ikke skal være en smiley i jeres tagline.

Desuden sker der et eller andet når man forsøger at betale med PayPal, jeg købte rent faktisk noget hos jer ordren med alt endte på 188,- gennem ewire er det den endelige pris mens den hos PayPal ligger ekstra moms oveni og kommer op på 235,-

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus, Maria og Jakob.

Tak for jeres feedback. Der er helt sikkert nogle ting vi vil tage op også kigge på om der er noget vi kan gøre bedre. :-)

Generelt, kunne vi godt tænke os at høre, hvordan folks oplevelse er af selve købs processen.

Jakob, vedr. PayPal, så har vi været inde og rette den fejl, grunden til det var pga. Moms i PayPal. Beklager meget. PS: Tak for din ordre :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har lavet lidt små rettelser og er selv ved at være godt tilfredse og syntes at siden fungere rigtig fint.

Dog er det klart at vi skal have opdateret vores logo på et senere tidspunkt.

Dog er vi meget i tvivl om vi skal vise "Brands" når man har markøren over hovedkategorierne på forsiden.

F.eks. under Tablet er der rigtig mange Brands efterhånden og de "fylder" meget - Hvad syntes i?

Mange tak.

Rigtig god weekend. Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)