Hej Sofie, Tak for din kommentar. Ja, vi har selv haft den op og vende omkring de slides. Vi har nu forsøgt at lavet lidt ændringer på forsiden og opsat et produkt slide i stedet for, så vil vi lige se hvordan folk reagere på dette. Tak :-) |
Siden er rigtig flot, men meget hvid og minimalistisk. Men det er selvfølgelig også elektronikudstyr I forhandler, så det er nok fint nok i den sammenhæng... Men tænk over målgruppen - den taler mest til det mandlige publikum. (Så lad være med at bruge for meget krudt på det kvindelige )
Og så lige et par observationer fra mig:
Jeg ville starte med at omformulere Jule Ombytnings teksten på forsiden. Det er jo en god service, men jeg fik den galt i halsen og forstod det først som at julegaver kan byttes frem til 18. december - og det giver jo ikke meget mening! :-)
Så jeg ville slette alt om andre datoer end 10. januar.
Og Tilbud> "Der er ingen tilbud i øjeblikket".
Så slet punktet (i bunden) eller find en tilbudsvare.
Hov, I forhandler laptop tasker... jeg havde jo egentlig overvejet at jeg skulle have en til min nye lille bærbare... men desværre.. der var ingen produkter i hverken 13" eller 14" kategorien. En tom butik er noget af det mest demotiverende... så se om ikke I kan få fyldt hylderne op eller fjernet punkterne.
Ros for at I har et telefonnummer på siden. Det er der rigtig mange webshops der nedprioriterer. Men uanset hvordan man vender og drejer det, så skaber det en tryghedsfornemmelse at man kan ringe og tale med leverandøren.
Pøj pøj med det!