Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til online boutique / webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos brugere!

Så er jeg her igen med lidt spørgsmål og jeg håber inderligt der sidder en kvik én i den anden ende til at hjælpe mig, som altid!

Jeg har endelig fundet ud af hvilken virksomhedstype jeg ønsker at styre, og noget af det består bl.a. i at sælge tøj online. 

Først og fremmest er det ikke mit eget mærke, det er et allerede eksisterende mærke, så her kommer alle spørgsmålene:

1. Hvad er hele proceduren fra at kunden køber et produkt via Paypal på min hjemmeside til at produktet havner i kundens hænder?

Er det rigtigt forstået, at så snart jeg ser en kunde har bestilt en given vare, så skriver jeg til dem som har tøjet, at de skal shippe det til den og den adresse? Men hvordan med betalingen? Modtager jeg alle pengene inden varen fragtes eller bliver de først frigivet når varen er sendt afsted med et fragtselskab til kunden?

2. Betaler kunderne for fragten eller gør jeg? Skal jeg kontakte et fragtselskab for at få en ordning eller skal dem som har tøjet sørge for den del?

3. Jeg arbejder i procenter selvfølgelig, så hvad er rimeligt at tage af procent når jeg sælger deres tøj?

Det var alt for denne omgang!

Mvh.

AM

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)