Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig ide som burde give omsætning nu og her..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige den ide i dag at man burde tilbyde hjælp med oprettelse af digital postkasser. Nemid's support er jo nærmest ikke eksisterende. Så at 70.000 ikke er på endnu og jeg er selv blevet kontaktet af folk fra mit netværk der har desperat brug for hjælp. Desværre har jeg ikke tid selv og tænker om det er noget for nogen her. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager vist længere tid at fakturere for supporten, end supporten tager Smile

Der er jo ingen ting i at oprette postkassen. Og hvis det er en server som er overbelastet, så er det nok begrænset hvad du kan gøre ved det som udenforstående 

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro mig, der er rigtig mange der ikke kan finde ud af det og har brug for hjælp. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

desværre er problemet jo netop enten overbelastet server - men efter min erfaring langt oftest at folk ikke HAR en virksomheds NemID og først nu bøvler med dels at få en sådan "medarbejdersignatur" og så med at få givet den de rigtige rettigheder. Det er lidt drilsk, men for langt de fleste er det som Simon skriver, et få sekundersjob at få oprettet postkassen når man er logget på virk.dk - så problemet bliver at man skal ind og få koder osv til den NemID folk ikke har fået som virksomhed - og den skal så rekvireres - ventes på og og og - derfor tror jeg ikke det er let at tjene penge på det - selv om den lyder oplagt nok

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)