Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros på mit website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg vil hører om i kan give lidt ris og ros til mit nye website?

http://www.hedeby.net

Evt. nogle SEO tips...

Jeg har også selv testet den i både IE (7.0) og Firefox, og ved at hvis man ikke benytter en browser der understøtter PNG billeder fuldt ud, ser den lidt underlig ud, men dette er jeg igang med at rette på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent indholdsmæssigt ser det jo fornuftig nok ud.

Dog synes jeg designet kunne bruge en oplyftning. Det ser ikke helt prof ud. Men nu er jeg heller ikke grafiker.

 

Du skriver lidt omrking SEO tips.

Der kan vi jo starte fra oven. Din urls når man browser rundt på dit site, er ikke søgevenlige. Få det lavet om til noget, således at du undgår ?Page= ved hver adresse.

Hvis du går i kildekoden, må søgemaskinerne næsten give op. Din kode er ikke valid, og indeholder en masse inline css, hvilket du bør ændre på.

Kør eventuelt siden igennem W3's html og css validator på www.w3.org.

 

Når du er kommet så langt, så lad os kigge videre på det. 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 Stampe er ikke grafiker, og siger at det ikke ser prof ud.

Jeg er grafiker og jeg siger det samme.


Heldigvis er det super nemt at rette op på. Det hele handler om den kæmpe store fede røde header og side-menu'en. Begge kan du scalere med 50% og stadig have plads til navnet og menu'en. Jeg sidder på en 12" Powerbook, og din menu og header fylder 1/3 af min skærm. 

Men du har fået fat i nogle rigtig flotte icons. Den røde farve arbejder rigtig hårdt imod dem og den hvide baggrund. Jeg ville nok også tage den ned et par hakker.

Håber du kan bruge det. 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Flot hjemmeside. Jeg synes dog, at navigationslinien i venstre side er lidt for kompakt, hvis du forstår.

Hvad angår søgemaskineoptimering, kan du få tips og tricks fra bl.a. Mikkel deMib Svendsen, en søgemaskine-ekspert, på Joyzone.dk.

Mvh. Artemis 

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lavet lidt om på siden og grafikken som i sagde. Jeg har også været koden igennem, så den nu er valid...

 

Tak for tipsne...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjalp en hel del med grafikken, og din kode er også blevet pænere.

 

Dog er der stadig en ting jeg mener du bør kigge på. Nemlig at du i din doc type fastsætter indholdet som XHTML, men samtidig i din kode, benytter tabeller til at styre dit layout, hvilket er i strid med "reglerne" ifølge W3C.

Dog kan dette måske være svært, da siden styres igennem jeres CMS system.

 

Helt god, er siden ikke endnu. Men Rom blev heller ikke bygget på en dag. Samt ovenstående fejl, er heller ikke den værste. Dog kan tabellerne ødelægge din søgeoptimering.

 

Pøj pøj med det! 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hedeby.Net:

Nu har jeg lavet lidt om på siden og grafikken som i sagde. Jeg har også været koden igennem, så den nu er valid...

 

MEGET bedere!Smile 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)